شناسهٔ خبر: 52193266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حضور رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتبال؛

عزیزی خادم: با دستور رئیس جمهور پاداش ها پرداخت می شود

رئیس فدراسیون فوتبال خبر از پرداخت پاداش اعضای تیم ملی فوتبال ایران با دستور ابراهیم رئیسی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری ریشه کن شود و برای بازیکنانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبودی پیدا کنند و در اردوی تیم ملی حاضر شوند و همه مردم دنیا به زندگی عادی بازگردند. به یاری خدا در آستانه این بازی مهم که با تلاش تک تک شما عزیزان و همچنین آقای اسکوچیچ تیم ملی موقعیت مطلوبی را دارد بتوانیم سریع‌ترین صعود را رقم بزنیم.

او ادامه داد: این بازی قطعا از بعد فنی سخت است اما امیدوارم نتیجه آن یکی از شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی تان باشد. ما هم تمام تلاشمان را انجام دادیم و مهم‌تر از همه با تلاشی که آقای اسکوچیچ و تیم فنی‌اش دارد، بتوانیم خودمان را برای یک جشن بزرگ ملی و یک صعود تاریخی که همیشه باعث افتخار باشد حاضر کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان در رابطه با اختصاص پاداش به بازیکنان اعلام کرد: فدراسیون فوتبال از دل سختی‌ها بیرون آمده است و همه شما می‌دانید که فدراسیون فوتبال تمام وقت کار کرده و زحمت کشیده است و ما قدردان شما و تیم فنی و فدراسیون فوتبال هستیم. یک جام جهانی پر بار نزدیک است و امیدوارم همه شما را آنجا ببینم. باید از دلسوزی و مدیریت آقای اسکوچیچ تشکر کنم.

وی تاکید کرد: از مساعدت ویژه رئیس جمهور که پیگیر بود و معاون اول وی دستور ویژه ای صادر شد تا با پیگیری وزیر ورزش کار اختصاص پاداش به تیم ملی انجام شد و دستور این تصمیم به صورت کتبی صادر شد تا با یاری خدا بحث مربوط به پرداخت پاداش به شما عزیزان انجام شود. من به اینجا آمدم تا هم خدا قوت بگویم و هم حامل این پیام برای شما عزیزان باشم و امیدوارم روز پنجشنبه همه شاد و خوشحال در کنار هم جشن صعود را برگزار کنیم.

نظر شما