شناسهٔ خبر: 52192551 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش جذب و ثبت نام راننده اسنپ

امروزه کسب درآمد به واسطه سرویس های آنلاین بسیار رایج شده است؛ یکی از سرویس هایی که خدمات آنلاین را به صورت گسترده در دسترس قرار داده، اسنپ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، البته ممکن است نام اسنپ را با تاکسی آنلاین بشناسید در صورتی که اسنپ خدمات بسیار متنوعی در کنار تاکسی آنلاین دارد. ثبت نام رانندگان اسنپ در سال های اخیر و مخصوصاً در سال 1400 افزایش چشمگیری داشته است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تاکسی اینترنتی و ثبت نام راننده اسنپ بپردازیم.

سرویس آنلاین درخواست خودرو

سرویس های آنلاین درخواست خودرو قدم بسیار بزرگی در راستای استفاده از خدمات آنلاین بوده است. این خدمت از سال 1393 در دسترس قرار گرفت. با این حال پس از چند سال کاملاً شناخته شد و تعداد کاربران آن ها نیز افزایش یافت. درخواست خودرو به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد کاربران ترجیح می دهند از این به بعد از این سرویس به جای آژانس های تلفنی استفاده کنند. یکی از مهم ترین مزایای این سرویس هزینه کمتر آن نسبت به آژانس و همچنین سهولت پرداخت به صورت نقدی و آنلاین است. همچنین کاربر می تواند تراکنش های خود را ببینید و به مدیریت حساب بپردازد.

افزایش کاربران اسنپ

کاربران اسنپ روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. این شرکت به دلیل گسترش خدمات خود در زمینه های مختلف، توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. همین موضوع باعث بیشتر شدن تعداد کاربران نیز شده است. در سال های اخیر کاربران اسنپ بسیار بیشتر شده اند. زمانی که کاربران یک شرکت افزایش می باید آن ها باید برنامه هایی برای مدیریت آنها فراهم کنند.

یکی از این کارها جذب نیرو است. یکی دیگر از مواردی که شرکت ها باید در این مواقع به آن توجه کنند، پشتیبانی مشتریان است. پشتیبانی آنلاین یکی از عناصر اصلی موفقیت یک کسب و کار است. زیرا پشتیبانی است که به صورت مستقیم با کاربر در ارتباط بوده و در صورت بروز مشکل رو آن تأثیر می گذارد. زمانی که پشتیبانی به درستی وجود نداشته باشد، ممکن است کاربری که دچار مشکل شده دیگر از آن سرویس استفاده نکند. در طولانی مدت این موضوع باعث آسیب آن کسب و کار خواهد شد.

ثبت نام اسنپ رانندگان

همانطور که در ابتدا اشاره شد، خدمات و سرویس های آنلاین باعث اشتغال زایی قابل توجهی شدند. یکی از مثال زدنی ترین این سرویس ها خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ است. این شرکت با توجه به رشد بسیار خوبی که در چند سال گذشته داشته، کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در همین راستا باید خدمات خود را نیز گسترش دهد تا بتواند به خوبی پاسخگوی این تعداد کاربر باشد.

 ثبت نام اسنپ رانندگان  به دنبال همین موضوع افزایش زیادی داشته است. در واقع اسنپ با جذب راننده اسنپ و استخدام راننده توانست که سرویس دهی خوبی داشته باشد. لازم به ذکر است که اسنپ برای راننده ها نیز مزایایی در نظر می گیرد تا بتواند بهترین سرویس دهی را داشته باشد.

باید بدانید که ثبت نام راننده ها به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر است. بنابراین متقاضیان نیازی نیست که شکل حضوری اقدام کنند و به راحتی در کمتر از یک ساعت می توانند با بارگذاری مدارک و احراز هویت در این سامانه ثبت نام کنند.

کسب درآمد از اسنپ رانندگان

افراد پس از انجام مراحل ثبت نام راننده اسنپ می توانند به عنوان سفیر در آن فعالیت کنند. یکی از مهم ترین مزایای این سرویس برای راننده ها این است که تسویه حساب به صورت روزانه انجام می شود. یعنی تسویه حساب با رانندگان به صورت لحظه ای انجام می شود. نکته دیگر ساعت کاری منعطف است. به این معنی که رانندگان هر زمانی که تمایل داشته باشند می توانند شروع به کار کنند و از طرفی هم زمان پایان کار دست خودشان است. نکته مهم دیگر که می توان به آن اشاره کرد مقدار درآمد و مبلغ دریافتی است.

اسنپ برای اینکه قیمت‌ ها برای راننده و مسافر به‌ صرفه باشد راه‌حل‌های متفاوتی ارائه داده است. برای مثال برای افزایش یا کاهش قیمت یک حدی مشخص می‌ شود و اجازه داده نخواهد شد هزینه‌ سفر بیشتر از آن بالا یا پایین برود. سقف و البته کف قیمت‌ ها در شهرها و روزهای سال متغیر است. اگر قیمت سفری بیش از این رقم افزایش پیدا کند معمولاً مربوط به افزایش زمان سفر  است که یکی از عوامل کلیدی قیمت پایه در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر سرویس خودروی اسنپ البته به صورت جدا از سرویس پیک ها، بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر راننده دارد. این تعداد طبق گزارش عملکرد اسنپ در سال ۹۹، بیش از ۲ میلیون و ۴۳۱ هزار نفر بوده است.

مزیت تاکسی اینترنتی نسبت به آژانس

یکی از مزیت های تاکسی اینترنتی نسبت به آژانس، قیمت های پویاست. سیستم قیمت پویا باعث می شود هزینه پرداختی در زمان های مختلف متفاوت باشد. این قیمت را عوامل مختلفی مانند ترافیک، مسافت و زمان سفر تعیین می کنند. در صورتی که آژانس همیشه قیمت یکسانی دارد. اما اگر در ساعات خلوتی از روز قصد سفر با تاکسی آنلاین را داشته باشید ممکن است هزینه آن خیلی کمتر محاسبه شود.

کلام آخر

پیش بینی می شود که با بیشتر شدن تعداد کاربران، این عدد در سال های آتی نیز بسیار بیشتر شود. این در حالی است که سرویس های جدید دیگری نیز برای سهولت زندگی انسان ها به وجود خواهند آمد.

نظر شما