شناسهٔ خبر: 52192181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش سرمربی تیم بسکتبال سپاهان به داوری بازی مقابل ذوب‌آهن

اصغر عبداللهی

علی خسروی سرمربی تیم بسکتبال سپاهان اصفهان گفت: داوران هم مثل ما انسان هستند و می توانند دچار اشتباهاتی شوند، قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم بسکتبال سپاهان اصفهان پس از باخت مقابل ذوب آهن، درباره این بازی توضیح داد: متاسفانه به دلیل جوان بودن بازیکنان، بازی را در همان کوارتر اول با ۱۵ امتیاز اختلاف از دست دادیم. به بازیکنانم گفته بودم که این بازی همانند بازی‌های قبلی نیست و اگر اشتباه کنند جبران مقابل تیم خوبی مثل ذوب‌آهن بسیار سخت خواهد بود.

او ادامه داد: ما تیم جوانی داریم و از نظر بازیکن پست نیز ترکیب ناقصی در اختیار ما قرار دارد که دلیل آن تازه وارد بودن در لیگ برتر است. از طرف دیگر هم شاهده بودید ذوب‌آهن هر بازیکنی را تعویض می‌کرد یکی بهتر از دیگری بودند و دوم شدن آن‌ها در گروه خود نیز الکی نیست. آن‌ها تیم خوبی دارند و با یک عملکرد خوب در این فصل به کار خود ادامه می‌دهند. امیدواریم که ما هم در سال‌های آینده بازیکنان مد نظر خود را جذب و نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان اصفهان درباره هدف گذاری باشگاه در فصل جاری نیز گفت: ما از ابتدای فصل تصمیم گرفتیم با بازیکنان بومی و جوانی که در اختیار داریم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا تیم سپاهان اصفهان را در لیگ بسکتبال داشته باشیم نه تیم سپاهان ایران را. امیدواریم در فصل آینده با جذب نفرات بهتر عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.

او درباره جذب بازیکنان خارجی نیز گفت: اگر باشگاه اجازه می‌داد ما این فصل هم باید بازیکن خارجی به تیم خود اضافه می‌کردیم، اما تصمیم گرفتیم با اضافه کردن چند بازیکن با تجربه تجربیات نفرات جوانی که در اختیار داریم را بالاتر ببریم. اگر برای فصل بعد سیاست باشگاه و هیات مدیره اجازه دهد بازیکن خارجی نیز به ترکیب خود اضافه می‌کنیم.

خسروی درباره اعتراض اعضای کادر فنی تیم سپاهان به داوری نیز گفت: در حقیقت داوران هم انسان هستند و همانند مربیان و بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. اگر اعتراضی بود برای همان بازه زمانی بازی است و بعد از آن دیگر موضوع یا مشکلی نیست. هر دو تیم اعتراضاتی به داوری داشتند اما در مجموع شاهد قضاوت خوبی بودیم و نباید خیلی به این مسائل پرداخت.


انتهای پیام

نظر شما