شناسهٔ خبر: 52192159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ابهامات در قرارداد طرفین!

چرا پرسپولیس بدهی پدیده را نمی دهد؟

باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست که مبلغ رضایتنامه گل‌محمدی را به پدیده پرداخت نکرده است و این موضوع به نظر زمان زیادی برده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از آنکه پرسپولیس خواستار حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی روی نیمکت خود شد، پدیده راضی شد در ازای پرداخت رضایتنامه این سرمربی اجازه حضور او در باشگاه پرسپولیس را صادر کند.

 همانطور که آن زمان در رسانه‌ها مطرح شد و رقم این رضایتنامه ۱۰ میلیارد تومان بود و قراردادی با همین روم بین مدیرعامل وقت پرسپولیس یعنی انصاری و مدیرعامل وقت پدیده یعنی حمیداوی به امضا رسید.

 اما به نظر می رسد که ماجرا به این سادگی ها نیز نبوده است و بندهای دیگری درون این قرارداد گنجانده شده است!

 به نظر می رسد قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و پدیده به امضا رسیده است، حکایت از این دارد که اگر تا زمان مشخصی رقمی که توافق شده است به باشگاه پدیده تحویل داده نشود، به صورت روزشمار رقمی به آن رقم اضافه شود و این شده که در حال حاضر باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان برای رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه پدیده شده است.

 شنیده ها حاکی از این است که اگرچه پرسپولیس در این پرونده توسط کمیته استیناف محکوم شده است اما این پرونده در سازمان‌های قضایی دیگری در حال بررسی می‌باشد چرا که باشگاه پرسپولیس اصلاً و ابداً قصد ندارد این رقم را به پدیده پرداخت کند.

 باشگاه پرسپولیس مشخص اعلام کرده است که رقم ۱۶ میلیارد تومان برای رضایتنامه یک سرمربی ایرانی اصلا قبول نمی باشد و نوع قرارداد را نیز قبول ندارد.

 چیزی که مشخص است این است که باشگاه پرسپولیس خواهان این موضوع شده است که این پول قرار است به حساب چه کسانی واریز شود و اصلاً چرا باید هم چنین قراردادی به امضا برسد؟

 پرسپولیس حتی این قرارداد را به سازمان بازرسی و مجلس نیز برده است و معتقد است که نباید سودی به پدیده پرداخت کند چراکه از نظر شرعی مشکل دارد.

در حال حاضر سازمان قضایی کشور به این پرونده ورود کرده است و مشخص نیست که چه زمانی این پرونده حل شود اما تا به این لحظه مسئولان پرسپولیس اصلاً و ابداً قصد ندارند که رقم رضایتنامه گل محمدی را به باشگاه پدیده پرداخت کند و به نظر می رسد که این پرونده زمان بیشتری خواهد برد.

مهسا حسینی

برچسب‌ها:

نظر شما