شناسهٔ خبر: 52191211 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ساخت بازی LittleBigPlanet 4 احتمالا آغاز شده است

آگهی استخدام جدید به معنی ساخت قسمت جدید است؟ / GameRant

صاحب‌خبر -

با توجه به آگهی استخدام جدید استودیو Sumo Games، طرفداران حدس می‌زنند که نسخه جدیدی از سری محبوب و انحصاری سونی LittleBigPlanet در راه است.

بیش از هفت سال از آخرین باری که یک شماره از سری اصلی LittleBigPlanet منتشر شد، می‌گذرد. آبان ۱۳۹۹ بازی Sackboy: A Big Adventure بازگشت دوباره به دنیای سک‌بوی را فراهم کرد، اما بدون حالت خلق مرحله‌های شخصی‌سازی شده، بسیاری از بازیکنان احساس می‌کردند که این یک بازی LittleBigPlanet نیست. در زمان عرضه نسل جدید کنسول‌ها نیز برای بسیاری عجیب به نظر می‌رسید که هیچ نسخه جدیدی از LittleBigPlanet، یکی از شناخته‌شده‌ترین IP‌های مدرن سونی در راه نیست.

اگرچه آگهی استخدام شغلی اخیر باعث شده که عده‌ای گمان کنند که کار بر روی جدیدترین نسخه از سری که به احتمال زیاد LittleBigPlanet 4 نام خواهد داشت، از مدتی پیش آغاز شده است. در موقعیت شغلی جدید استودیو Sumo Digital، یکی از سازندگانی که روی بازی‌های اخیر LittleBigPlanet کار کرده بود، آمده است که به دنبال یک طراح مرحله با تجربه برای پیوستن به تیم هستند.

چیزی که باعث شده طرفداران گمان کنند Sumo Digital بر روی LittleBigPlanet کار می‌کند، اشاره به پیوستن به «یک تیم با تجربه و پرشور در ارائه یک عنوان هیجان‌انگیز AAA» در آگهی در کنار ذکر این نکته که بازی ناشناخته‌ به عنوان نسخه جدیدی از «یک فرنچایز چند میلیون دلاری از پیش تاسیس شده» به حساب می‌آید.

در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که چندین سرور از عناوین LittleBigPlanet تعطیل خواهند شد. از آنجا که بازی‌های پیشین سری بیش از یک دهه از عمرشان می‌گذرد، بسیاری این اتفاق را اجتناب‌ناپذیر می‌دانستند، اما از اینکه با تعطیل شدن سرورهای بازی‌های قدیمی، چیزی در مورد عنوان جدیدی ذکر نشده بود، تعجب کردند.

برخی از طرفداران گمان می‌کنند که LittleBigPlanet برای نسل پلی استیشن ۵ منتشر نخواهد شد، در حالی که برخی دیگر می‌گوید دلیلی وجود ندارد که سونی یکی از فرنچایزهای انحصاری خود را کنار بگذارد.

ویجیاتو سینما: بهترین سریال های ۲۰۲۱ [تماشا کنید]

تماشا کنید با بالاترین کیفیت در یوتوب ویجیاتو سینما

GameRant

برچسب‌ها:

نظر شما