شناسهٔ خبر: 52191162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عبدالی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

بسترسازی و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از استعدادهای نوظهور

قایقران ۱۶ ساله تیم روئینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بسترسازی‌های مناسب و پشتیبانی‌های این مرکز آموزشی نبود، نمی‌توانستم در ۱۶ سالگی به‌عنوان پدیده و جوان‌ترین ورزشکار رشته قایقرانی شناخته شوم.

صاحب‌خبر -

امیررضا عبدالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در رابطه با شروع فعالیت خود خاطرنشان کرد: از ۵ سال پیش فعالیت خود را از دانشگاه آزاد اسلامی و زیر نظر فرزین رضایی آغاز کردم.

وی در رابطه با حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بسترسازی‌های مناسب و پشتیبانی‌های این مرکز آموزشی نبود، نمی‌توانستم در ۱۶ سالگی به‌عنوان پدیده و جوان‌ترین ورزشکار لیگ رشته قایقرانی شناخته شوم و این اعتماد موجب شد با تمام توان برای پیروزی بجنگم و برای دانشگاه آزاد اسلامی کسب افتخار کنم.

این نوجوان ۱۶ ساله در رابطه با اردوها و توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به استعدادها بیان کرد: تیم قایقرانی روئینگ مردان، سال گذشته نیز موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود اما در لیگ امسال توانست با اقتدار بیشتری و اختلاف امتیاز بالایی در مقایسه با تیم دوم به پیروزی دست پیدا کند.

عبدالی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از ۲۰ رشته ورزشی به‌طور تخصصی فعال است، اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در سطح کشور به عنوان یک برند ورزشی خود را به جامعه معرفی کند و در این مسیر به‌ شناسایی استعدادهای کشور پرداخته است.

وی ادامه داد: اگر حمایت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی همچون فرزین رضایی نبود و از ۱۰ سالگی به بنده اعتماد نمی‌کردند، نمی‌توانستم به جایگاه کنونی دست پیدا کنم و خوشبختانه تا به این لحظه توانسته‌ام در تمام لیگ‌هایی که شرکت کرده‌ام سربلند باشم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

انتهای پیام/۱۰۴/

نظر شما