شناسهٔ خبر: 52190991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بیش از ۴۰ کماندار در سطح شهرستان‌ اردبیل فعالیت می‌کنند

معصومی

زهرا صادقی رییس هیات تیراندازی با کمان اردبیل از تلاش برای فراهم ساختن شرایط برای ادامه فعالیت این رشته ورزشی و خرید تجهیزات قابل قبول و در حد مسابقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، زهرا صادقی رییس هیات تیراندازی با کمان شهرستان اردبیل در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از تلاش برای فراهم ساختن شرایط و متقاعد کردن خانواده ها برای ادامه فعالیت فرزندان خود در این رشته ورزشی و خرید تجهیزات قابل قبول و در حد مسابقه خبر داد.
زهرا صادقی با بیان اینکه بیش از ۴۰ کماندار در سطح شهرستان‌ اردبیل فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: آموزش رشته کامپوند را در شهرستان اردبیل شروع کرده ایم و امیدواریم که در لیگ سال آینده علاوه بر تیم ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان تیم کامپوند هم در لیگ داشته باشیم.
وی اهم فعالیتهای این هیات در 9 ماهه سالجاری را شرکت کمانداران آقا و خانم در دوره مربیگری درجه 3 به میزبانی استان اردبیل برای ارتقاء مربیان شهرستان ،شرکت کمانداران شهرستان اردبیل با تیم استان به حامی مالی نساجی سبلان پارچه متشکل از آقایان و سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری اردبیل متشکل از بانوان و همچنین برگزاری آموزش و استعداد یابی در بین قشرها و سنین مختلف برشمرد .
صادقی با اشاره به برگزاری مسابقه استانی تیراندازی با کمان به مناسبت بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبی بیگلو در ورزشگاه شهدای این شهر گفت این رقابت ها جهت توسعه این رشته ورزشی ، کسب تجربه برای کمانداران، و آشنایی بیشتر خانواده ها با این رشته المپیکی بود.
رییس هیات تیراندازی با کمان شهرستان اردبیل، تلاش برای پیشرفت رشته کمان سنتی و رشته کامپوند پابه پای رشته ریکرو، تعامل با دستگاه‌های دولتی و دعوت از کمانداران و اعضای سابق برای فعالیت مجددشان در این رشته ورزشی را از برنامه های مهم هیات عنوان کرد و افزود : امیدواریم با تلاش کمانداران در سال‌های آتی شاهد رشد و توسعه رشته تیراندازی با کمان در سه رشته ریکرو، کمان سنتی و کامپوند در شهرستان اردبیل باشیم
صادق همچنین از راه اندازی و شروع جدی مدرسه تیراندازی با کمان با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خبرداد و عنوان کرد این کار بهترین‌فرصت‌برای استعداد یابی و پرورش نخبه ورزشی در رشته تیراندازی با کمان خواهد بود.
او گفت برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی با کمانداران سایر شهرستان ها ، استان ها و همچنین برگزاری دوره های پیشرفته در این‌رشته را از اولویت مهم هیات عنوان کرد .

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • شهر گیوی در استان اردبیل سه بار لرزید

برچسب‌ها:

نظر شما