شناسهٔ خبر: 52190922 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

جلوگیری از کمبود انرژی الکتریکی با مدیریت هوشمند

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در بررسی شاخص‌ها شاهد رشد 11 تا 14 برابری در صنعت برق هستیم و با مدیریت هوشمند و برنامه‌ریزی اصولی تلاش می‌کنیم در سال آینده هیچ کمبودی در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کشور نداشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، "آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات "سعید بهادیوند چگینی" مدیرعامل سابق، "مسعود خواجه‌وند" را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی کرد.

مدیرعامل توانیر در این مراسم با بیان اینکه مدیریت در نظام اسلامی یک امانت است که باید به افراد اهل و توانمند سپرده شود، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در صنعت برق رخ داده بدون تردید یکی از افتخارات نظام اسلامی است و فرصتی که توسط همکاران ما در این مجموعه برای مردم ایجاد شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی تصریح کرد: در بررسی شاخص‌ها شاهد رشد 11 تا 14 برابری در صنعت برق هستیم که توانسته خود را با نیازهای اجتماعی هماهنگ کرده و به توسعه کشور هم کمک کند و این موفقیت در سایه تلاش مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت برق ممکن شده است.

کردی اضافه کرد: در قزوین بیش از 65 درصد انرژی مصرفی در بخش تولید( صنعت و کشاورزی) است که این رویکرد برای ما اهمیت زیادی داشته و مسئولیت سنگین این صنعت ایجاب می‌کند که سایر استانها نیز در این مسیر با شتاب حرکت کنند.

مدیرعامل توانیر گفت: وزیر نیرو متعهد شده سال آینده محدودیتی در زمینه تامین انرژی نداشته باشیم و انرژی برای همه در دسترس باشد، لذا از مدیران استانها انتظار داریم ضمن رفع نواقص و مشکلات احتمالی برای خدمت رسانی مناسب آینده آماده باشند.

وی در ادامه افزود: شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مشترکان هستند و ما نیز در انتخاب مدیران جدید تلاش کرده‌ایم با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد داخل سازمان، زمینه خدمت سانی بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

به گفته کردی، برای احداث نیروگاه در بویین زهرا و توسعه طرح‌های انرژی تجدید پذیر آماده حمایت و همکاری همه جانبه هستیم تا زیرساخت‌های شبکه را تامین کنیم تا بخش صنعت حمایت شود.

انتهای پیام

نظر شما