شناسهٔ خبر: 52188761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی: باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد

رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است و در مقابل باید برای غلبه بر آن تبیین درست انجام شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی، انجام می‌دهند و در این راستا بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

به گفته رئیس‌جمهور «ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی مردم را رنج می‌دهد و مردم انتظار دارند همه دستگاه و نهاد‌ها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.»

صبح امروز نیز علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه وعده داد که به تدریج شاهد خبر‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی خواهیم بود که افتتاح طرح‌های ملی و اقتصادی در دهه فجر» از نمونه‌های آن است.

حجت الاسلام در جلسه امروز ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت «مایه افتخار جمهوری اسلامی است که بر پایه رای مردم شکل گرفته و حرکت می‌کند. هر حرکتی در جهت امیدآفرینی در بین مردم حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است.»

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سید نظام‌الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی با قدردانی از مواضع و رویکرد‌های انقلابی دولت سیزدهم، گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری بزرگداشت ایام دهه فجر ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما