شناسهٔ خبر: 52187765 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

با هدف بزرگداشت مقام والای زن

نشست هم‌اندیشی مشاروان مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین برگزار شد

پنجمین نشست هم اندیشی مشاوران مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین دانشگاه آزاد واحد تهران شمال به مناسبت روز زن برگزار شد.

صاحب‌خبر -
نشست هم‌اندیشی مشاروان مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین برگزار شد

به گزارش «فرهیختگان»، پنجمین نشست هم اندیشی مشاوران مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام ارزشمند بانوان فعال و اثرگذار، با تاسی از الگوی انسان کامل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

 در این نشست که با حضور مدیریت، کارشناس مسوول و متخصصان مرکز در دفتر مرکز مشاوره برگزار گردید، ضمن ارایه گزارش عملکرد مرکز در برگزاری وبینارهای تخصصی همراه با جشنواره پاییزه علمی فرهنگی، راه اندازی طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود، طرح آسیب شناسی انصراف از تحصیل دانشجویی، راه اندازی و هدایت گروه درمانی اعتیاد با هدف شناسایی و ایجاد نگرش مثبت به درمان، فعال سازی گروه همتایاران مشاور، به روزرسانی سایت مشاوره و راه اندازی اینستاگرام مرکز در دستور کار قرار گرفت و از عملکرد متخصصان مجرب و دلسوز قدردانی به عمل آمد.

از زمان افتتاح مرکز مشاوره وبینارهای تخصصی آموزشی با هدف مهارت افزایی و پیشگیری از بروز آسیبهای روانشناختی در طی جشنواره های مختلف برگزار شده است. این مرکز با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته، موفق به آموزش بیش از 4000 نفر ساعت مهارت های زندگی، ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بوده که با حضور مخاطبان گسترده از اقصی نقاط کشور گردیده است.

گفتنی است مشاوران مرکز همه روزه آماده ارایه خدمات تخصصی در زمینه های بهداشت جسمی و روانی به صورت حضوری و غیرحضوری به دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده محترم ایشان هستند و متقاضیان جهت اخذ نوبت مشاوره می‌توانند روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 8 الی 12 از طریق تماس با مرکز اقدام نمایند.

راههای ارتباط با مرکز مشاوره و روانشناختی امین

تلفن: 77319415

    اینستاگرام مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال https://instagram.com/acc.iau.tnb

    سایت مرکز جامع مشاوره و روانشناختی امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال https://counseling.iau-tnb.ac.ir/fa  

 

نظر شما