شناسهٔ خبر: 52187709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

می دانستیم کانون توجه است

رونالدو معمولی بود؛ با او راحت شوخی می‌کردیم

جورجو کیه‌لینی و لئو بونوچی ارتباط با کریستیانو رونالدو را راحت توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تابستان امسال و پس از سه فصل بازی برای یوونتوس این باشگاه را ترک کرد. قرار بود او راهی سیتی شود ولی دخالت سر الکس فرگوسن و یکی دو بازیکن قدیمی منچستریونایتد باعث تغییر عقیده او شد و رونالدو به یونایتد بازگشت. او بین سال های 2003 تا 2009 برای شیاطین سرخ بازی کرده بود و سپس 9 فصل هم برای رئال به میدان رفت.

 

 

 

 

حضور رونالدو در منچستر هم باعث نشد تا این تیم مدعی قهرمانی شود و حالا تنها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان راضی است. اتفاقی که اگر محقق نشود، احتمالا به جدایی رونالدو در پایان فصل منجر خواهد شد.

رونالدو سال 2018 به یوونتوس پیوست و به یکباره این باشگاه را به کانون اصلی توجه جهانی تبدیل کرد. تاثیر حضور رونالدو روی افزایش طرفداران یووه در سراسر جهان هم چشمگیر بود.

 

 

 

 

جورجو کیه لینی و لئو بونوچی دو ستاره باتجربه و از کاپیتان های یووه در مورد روزهای ابتدایی حضور رونالدو گفتند:« می دانستیم رونالدو بیاید، توجه رسانه ها به یووه چند برابر خواهد شد و همینطور نیز شد. ما خودمان را برای این تغییر بزرگ آماده کرده بودیم.

هر حرکت و رفتار رونالدو مورد توجه قرار می گرفت ولی کمی که گذشت و رونالدو توانست خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کند، شرایط رختکن هم عادی شد. همه متوجه شدیم که رونالدو یک شخصیت عادی است و او اصلا خودش را با سایرین متمایز نمی کرد. کریس یک دوست خوب برای همه بود و شرایط به گونه ای شد که با او به راحتی شوخی می کردیم. رونالدو یک فوق ستاره جهانی بود ولی درون رختکن هرگز رفتار خودخواهانه ای نداشت. ارتباط برقرار کردن با او راحت تر از تصورات بود.»

 

 

نظر شما