شناسهٔ خبر: 52186248 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونالدو ثروتش را در چه زمینه‌هایی سرمایه گذاری کرده است؟

یکی از راه‌هایی که رونالدو توانسته به کمک آن‌ها ثروت خود را افزایش دهد، سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال و البته سوپر استار پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است که برخلاف زندگی بسیار سختی که در گذشته داشته، اکنون تبدیل به یکی از ثروتمندان جهان شده است. رونالدو گذشته بسیار دردناکی داشته و در خانواده فقیری متولد و بزرگ شده است؛ اما اکنون فرزندانش زندگی بسیار متفاوتی با آنچه که پدرشان تجربه کرده است را دارند. فرزندان رونالدو در ثروت و تجملات غرق هستند و هرگز آنچه را که پدرشان تجربه کرده است را تجربه نخواهند کرد.

رونالدو قصد دارد که ثروتش را گسترش دهد و آن را در صنایع مختلفی سرمایه‌گذاری کند. در همین زمینه و بنا به رسیدن به همین خواسته و هدف، ثروتش را در صنایع مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی صنایعی بپردازیم که رونالدو ثروتش را در آنان وارد کرده است.

رونالدو در چه صنایعی سرمایه گذاری کرده است؟

· سرمایه‌گذاری در صنعت مد: رونالدو با وارد شدن به صنعت موفق شد که برند‌هایی همچون برند‌های مخصوص لباس زیر مردانه و لباس خواب را به نام خودش ثبت کند. رونالدو با همکاری با برخی از برند‌ها در زمینه عطر و ادکلن توانست برندی به نام crv در دنیای مد به ثبت رساند. عطر ادن عطری است که به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.

· سرمایه‌گذاری در صنعت کاشت مو:

به تازگی رونالدو اعلام کرد که سرمایه ۲۵ میلیون یورویی را در کلینیک کاشت موی اینسپاریای مادرید وارد کرده است. وی اعلام کرد که ۵۰ درصد از سهام این کلینیک را خریداری کرده است. جورجینیو نامزد کریستیانو قرار است که مدیریت این کلینیک را عهده دار شود. حضور جنیان در کنار پائولو راموس پرتغالی قرار است که منجر به اداره هر چه بهتر این کلینیک شود. این کلینیک وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی دارد که قرار است روزانه ۱۸ عمل ایمپلنت مو را انجام دهد. این کلینیک تخصصی در یک ساختمان بسیار وسیع شش طبقه قرار دارد.

· سرمایه‌گذاری از طریق خرید هواپیمای خصوصی:

رونالدو از آنجایی که علاقه بسیار زیادی به سفر‌های هوایی و از طریق هواپیما دارد یک جت خصوصی با قیمت ۱۹ میلیون یورو را خریداری کرده است. جالب است که بدانید از آنجایی که همیشه از این جت استفاده نمی‌کند آن را در اختیار شرکت هواپیمایی قرار داده است که به دیگر افراد ثروتمند اجاره داده شود. اجاره جت شخصی رونالدو ساعتی سه هزار یورو است.

· سرمایه‌گذاری از طریق افتتاح موزه:

رونالدو در شهر فونچال یعنی در محل زادگاهش موزه‌ای را با نام خودش افتتاح کرده است. در این موزه تمامی افتخاراتی که رونالدو از طریق فوتبال به دست آورده است جمع آوری شده‌اند. در این موزه کفش‌های طلا، مدال‌های افتخار، توپ طلا و مجسمه مومی که مجموعه رونالدو است نگهداری می‌شوند.

· سرمایه‌گذاری در صنعت غذا و رستوران‌داری:

صنعت رستوران‌داری از دیگر صنایعی است که کریستیانو رونالدو در آن وارد شده است. کریستیانو یکی از شرکای اصلی گروه مابل کاپیتان است. این برند یکی از کمپانی‌هایی است که در صنعت رستوران‌داری با دیگر ستاره‌های این صنعت در ارتباط است. کمپانی مابل کاپیتان با کمپانی‌هایی همچون رافا نادال، پائو گاسول و انریکه ایگلسیاس همکاری می‌کند که جزو بهترین‌ها در صنعت غذا و رستوران‌داری هستند.

منبع: سلام نو

انتهای پیام/

نظر شما