شناسهٔ خبر: 52185824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سیدجلال با پیراهن کدام تیم خداحافظی می‌کند؟

سیدجلال که با کلی حاشیه از پرسپولیس جدا شد در ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و نقش مهم و بسزایی در افتخارات پرسپولیس در سالیان گذشته داشت.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: «یک روزی باید به ملوان کمک کنم» جمله‌ای بود که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با برنامه فوتبال برتر بیان کرد. این جمله شاید خیلی‌ها را به این فکر فرو برد که احتمالا سیدجلال حسینی قصد دارد فوتبالش را در ملوان انزلی تمام کند درحالی که شنیدیم این طور نیست.

در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزاد برابر فولاد خوزستان قرار گرفت که یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی کاپیتان این تیم را در ترکیب سرخ‌پوشان قرار داد تا او به دویست و پنجاهمین بازی خود با لباس پرسپولیس برسد.

سید جلال در روزهای آخر بهار ۱۳۹۱ برای اولین بار لباس پرسپولیس را بر تن کرد. حسینی حالا از آمار ۲۴۹ بازی بهروز رهبری‌فرد گذشت و اکنون بعد از علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و افشین پیروانی در رتبه پنجم تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی قرار دارد.

سیدجلال که با کلی حاشیه از پرسپولیس جدا شد در ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و نقش مهم و ب

حسینی یکی از ارکان مهم (شاید هم مهمترین) قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در چهار، پنج سال اخیر بوده است. فوتبالیستی با ۱۱۵ بازی ملی که درحال حاضر پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر کشورمان محسوب می‌شود. در حالی که برخی بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد مبالغ بالایی را طلب کرده‌اند، به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی با قراردادی به مراتب پایین‌تر در پرسپولیس توپ می‌زند. قرارداد او با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد درحالی که شنیده می‌شود سید جلال هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته است.

از طرفی گفته می‌شود یحیی گل محمدی بدش نمی‌آید یک فصل دیگر کاپیتان با صلابت خود را در تیم حفظ کند و این احتمال وجود دارد که قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید شود. در این صورت سید جلال حسینی در سن ۴۱ سالگی دیگر شاید فرصتی برای بازگشت به ملوان و بازی در تیم شهرش انزلی نداشته باشد و با همان پیراهن پرسپولیس برای همیشه کفش هایش را آویزان کند.

هرچند مازیار زارع دوست صمیمی سیدجلال حسینی و سرمربی ملوان از بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تیم شهرش به شدت استقبال کرده است!

سزایی در افتخارات پرسپولیس در سالیان گذشته داشت. سید جلال با ۹ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی کشور و چهار قهرمانی سوپر جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ در رقابت‌های باشگاهی ایران است.

نظر شما