شناسهٔ خبر: 52184176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هیچ بازیکنی حاضر نیست به صنعت نفت بیاید

نصاری: به فکر ما نیستید، به فکر مردم آبادان باشید

حکیم نصاری بازیکن صنعت نفت در مورد شرایط این تیم گفت که فکر می کنم تا اینجا هم که پیش آمده ایم، بازیکنان معرفت و مردانگی به خرج داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت که روزهای خوبی را به دلیل مشکلات مالی سپری نمی کند، موفق شد در ادامه روند رو به رشد و فوق العاده اش، با یک گل از سد ذوب آهن اصفهان عبور کرده و خود را به رتبه هشتم جدول رده بندی برساند. بازیکن آبادانی ها، غیرت و مردانگی بازیکنان را علت این موفقیت ها می داند.

 

حکیم نصاری بازیکن صنعت نفت درخصوص پیروزی برابر ذوب آهن در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: واقعا بازی سختی بود. بچه ها هم با 10 درصد دریافتی از جان، غیرت و شرافتشان مایه گذاشتند تا این بازی را ببریم. واقعا شرایط ما خیلی سخت است. ما بازی رفت را به ذوب آهن باخته بودیم و قول داده بودیم مشکلات را کنار بگذاریم و دیدار دور رفت را جبران کنیم که خدا را شکر همانطور که می خواستیم برایمان رخ داد.

 

وی درباره ایده شادی بعد از گل تیم صنعت نفت و انجام سجده شکر گفت: این شکرگزاری تنها به امسال مربوط نمی شود و مربوط به چند سال قبل است. امسال بچه ها این حرکت را انجام دادند و آقای منصوریان نیز از بازیکنان درخواست کرد که زمان رسیدن به گل، بیشتر از قبل این حرکت را انجام دهیم. این یک نوع شکرگزاری است که خدا نیز همیشه به ما کمک کرده است.

 

او درباره دریافتی کم بازیکنان صنعت نفت و عملکرد خوب این تیم در لیگ بیست و یکم و اینکه مشکلات مالی تیم تا چه زمانی ادامه دارد، پاسخ داد: اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد و کی قرار است به ما کمک کنند را نمی دانم. یک سری قول ها به ما داده اند که ما همینجوری تا هفته شانزدهم پیش رفته ایم. بازیکنان ما تا هفته سیزدهم و چهاردهم هیچ اعتراضی نداشتند ولی هیچ مسئولی سراغی از ما نمی گیرد. خودمان هم نگران شدیم. 

 

 

نصاری صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: قبل از بازی با ذوب آهن هم یک سری قول ها به ما دادند که واریزی داریم ولی متأسفانه هیچ اتفاقی رخ نداد. از ما خواهش کردند و ما خودمان هم تصمیم گرفتیم این بازی را هم به میدان برویم. فکر می کنم تا اینجا هم که پیش آمده ایم، بازیکنان معرفت و مردانگی به خرج داده اند. بازی سخت و مهمی را بردیم و در جدول رده بندی هم به رتبه خوبی رسیدیم. نمی دانیم چکار کنیم که یک مسئولی در این شهر به تیم کمک کند. ما اعتصاب کردیم، هیچ مسئولی با بازیکنان تماس نگرفت.

 

بازیکن صنعت نفت درخصوص اینکه آیا کسی از مسئولین باشگاه در رابطه با حضور بازیکنان در دیدار جام حذفی با آنها تماس گرفته است یا خیر نیز چنین گفت: نه فقط روزی که ما اعتصاب کردیم، جلسه ای را با هیئت مدیره برگزار کردیم. هیچ مسئول شهری تماسی را با بچه های ما برقرار نکرد که قولی به بچه ها بدهد تا در بازی جام حذفی شرکت کنند. هیچ کس سراغی از تیم ما نمی گیرد. 

 

وی در مورد این مسئله که علاوه بر اینکه تعدادی از بازیکنان صنعت نفت ممکن است از تیم جدا شوند، حتی منصوریان اعلام کرده این تیم قادر به جذب بازیکن نخواهد بود پاسخ داد: زمانیکه شما نمی توانید دستمزد بازیکنان فعلی را پرداخت کنید، چه جوری می خواهید بازیکن جذب کنید؟ با این شرایط، چه بازیکنی قبول می کند به صنعت نفت بیاید؟ اگر شما بازیکن بودید قبول می کردید با این شرایط به صنعت نفت بیایید؟ زمانی که می گویم بچه ها مردانه بازی می کنند برای این است. امیدوارم کسی بیاید و به تیم کمک کند. اگر یک مسئول شهری با بچه ها صحبت می کرد و قول درست و حسابی به بچه ها می داد، در بازی جام حذفی هم بازی می کردیم. ببینید اوضاع تیم به کجا رسیده بود که بازیکنان این تصمیم را گرفتند تا در بازی جام حذفی به میدان نروند.

 

نصاری در پایان گفت: امیدوارم مسئولین شهر آبادان به تکاپو بیفتند. اگر به فکر ما نیستند، به فکر شهر باشند. تنها دلخوشی مردم آبادان همین تیم است و امیدوارم به مردم این شهر کمک کنند.

نظر شما