شناسهٔ خبر: 52183546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد؛

جشنواره نماز با عنوان « قدقامت عشق» در یزد برگزار می شود

زارع کمالی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز نیورهای مسلح در یزد گفت: در امتداد این اجلاسیه، جشنواره نماز با عنوان « قدقامت عشق» در یزد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین زارع کمالی امروز در نشست خبری برگزاری نخستین جشنواره « قدقامت عشق» گفت: این جشنواره در ادامه اجلاسیه نماز و الاغیه نیروهای مسلح کشور است که به در استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: یکی از تفاوت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با نیروهای مسلح در کشورهای غربی و شرقی در خصوص معنویت است که آنها تنها به ابزار تکیه دارند دا حالی که نیروهای مسلح ما به نیروی معنویت نیز در کنار ابزار توجهی ویزه ای دارند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: نیروهای مسلح امروز ویژگی های خاص و دست برتری خاص نسبت به دشمن هستند زیرا پیش از انقلاب ما وابسته بودیم ولی الحمدالله در هشت سال دفاع مقدس به دفاع همه جانبه رسیدیم و پس از ان نیز به قدرت بازدارندگی و پس از ان نیز به ضربه متقابل رسیده ایم.

زارع کمالی گفت: یکی از فرامین خداوند به ما، آمادگی نیروی انسانی و ایمان قوی و تربیت جوانان پرانگیزه است و یکی از اهداف انقلاب اسلامی نیز تمدن سازی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه ای دارند.

وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم تمدن سازی کنیم نیاز به ایمان قوی و نیروی انسانی بابصیرت هستیم که یکی از کارها در این راستا معنویت است و سپاه نیز یکی از وظایفه خود را در این مسیر قرار داده است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: ما در بعد معنویت همه باید دست به دست هم دهیم و در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری نیز بر ان تاکید کرده اند باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

زارع کمالی گفت: جشنواره نماز با عنوان قد قامت عشق نیز به همین منظور طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم در جهت ترویج نماز حرکت کنیم.

 

پایان پیام/449

نظر شما