شناسهٔ خبر: 52179792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واتفورد به دنبال استخدام هاجسون

سرمربی پیشین کریستال‌پالاس در آستانه بازگشت به عرصه مربیگری در لیگ برتر انگلیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه واتفورد که کلودیو رانیری را در پی تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد، در تلاش برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مربی ایتالیایی است اما به نظر می‌رسد سرمربی پیشین کریستال‌پالاس اصلی‌ترین گزینه مدیران باشگاه واتفورد برای این منظور است.

رانیری در حالی از سمت سرمربیگری واتفورد اخراج شد که در ماه اکتبر هدایت زنبورها را برعهده گرفت و در این مدت در 14 بازی روی نیمکت این تیم  نشست و تنها موفق به کسب 2 پیروزی شد و در سایر بازی‌ها شاگردانش یک بار مساوی کردند و 11 بار هم تن به شکست دادند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ مدیران باشگاه واتفورد در تلاش برای متقاعد کردن روی هاجسون برای قبول سرمربیگری زنبورها هستند. طبق ادعای رومانو؛ قرار است امروز (سه‌شنبه) جزئیات نهایی با این مربی انگلیسی مورد بحث قرار بگیرد و خود او نیز آماده بازگشت به عرصه مربیگری در لیگ برتر انگلیس است.

دو مربی ایتالیایی دیگر که گفته می‌شود یکی از آنها فابیو کاناوارو است، در لیست مربیان مدنظر واتفورد هستند اما جینو پوتزو مالک ایتالیایی این باشگاه انگلیسی نسبت به استخدام هاجسون 74 ساله علاقه‌مند است.  

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که سابقه سرمربیگری تیم‌هایی همچون اینتر، اودینزه، فولام، لیورپول و وست‌برومویچ را در کارنامه‌اش دارد، از سال 2017 هدایت کریستال‌پالاس را برعهده داشت و تابستان گذشته به حضورش در این باشگاه پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما