شناسهٔ خبر: 52179488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام:

مستندات خسارت های سیل مورموری در حال نهایی شدن است

ایلام-مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: مستندات خسارت های سیل مورموری برای ارسال به تهران در حال نهایی شدن است.

صاحب‌خبر -

مجید بیگلریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خسارت‌های وارد آمده به مردم شهر مورموری بر اثر سیلاب یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان و در راس آنها استاندار است.

وی گفت: بر این اساس خسارت‌ها را در بخش‌های زیربنایی، ساختمان‌های دولتی و عمومی غیردولتی، تجاری، معیشتی، کشاورزی در قالب فرم‌های ۱۸ گانه که توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط احصاء و به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری و نیز سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده است.

بیگلریان افزود: در حال حاضر تصاویر و مختصات خسارت‌های سیلاب در حال جمع بندی از دستگاه‌ها است و بعد از نهایی شدن آنها را به مرکز ارسال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در خصوص خسارت‌های مربوط به اسباب و اثاثیه منزل و خسارت به کسبه نیز جلساتی در استان تشکیل شده که در حال پیگیری هستیم تا از طریق بنیاد مستضعفان، وسایل مورد نیاز مردم خریداری و تحویل مردم آسیب دیده بخش مورموری شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام بیان داشت: سعی ما بر این است تا قبل از پایان سال این کمک‌ها به دست آسیب دیدگان عملی شود

در برآورد اولیه میزان خسارات واردشده به این شهر ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام شده و مردم چشم انتظار تحقق وعده‌ها در پرداخت این خسارت‌ها هستند.

نظر شما