شناسهٔ خبر: 52179031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پنجمین وبینار هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد

پنجمین وبینار از سلسله وبینار‌های هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین وبینار از سلسله وبینار‌های هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران روز دوشنبه ۴ بهمن ماه به صورت برخط برگزار شد.

این جلسه با حضور سیدعباس احمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد. وی درباره بازگشایی دانشگاه موضوعاتی را مطرح کرد و اعضای تشکل‌ها نیز نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه جلسه توضیحاتی را در خصوص سامانه نگارستان ارائه کرد، همچنین دانشجویان حاضر در جلسه مطالبات خود را بیان کردند و احمدی قول دادند در اسرع وقت، پیگیری کند.

آخرین جلسه از سلسله وبینار‌های هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران روز دوشنبه ۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این وبینار‌ها از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در اتاق مجازی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس vroom.ut.ac.ir/cul۲ برگزار می‌­شود.

شایان ذکر است؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سلسله وبینار‌های هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی را در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ با هدف بحث و تبادل نظر و بهره­‌مندی از پیشنهاد‌های دانشجویان به صورت برخط برگزار می‌کند.

 

پنجمین وبینار هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد

نظر شما