شناسهٔ خبر: 52170127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بیژن طاهری: بازی با پیکان قبل هوادار برنامه استقلال را فشرده می‌کند

لغو بازی ما و درخواست باشگاه هوادار مشکلاتمان را دو برابر کرد/ ۲ بازیکن استقلال از نظر روحی به هم ریختند

سرپرست تیم استقلال گفت: آنهایی که فکر می‌کنند با لغو دو دیدار استقلال مشکلات ما برطرف شد سخت در اشتباهند چون اتفاقاً مشکلات ما در چنین شرایطی دو برابر شده است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

لغو دیدار تیم‌های هوادار و استقلال از سوی سازمان لیگ در حالی اتفاق افتاد که مسئولان باشگاه هوادار نسبت به این موضوع به شدت معترض شدند و از طرفی استقلالی‌ها که بازیکنان شان را در اختیار نداشتند فرص پیدا کردند تا با شرایط بهتر خود را آماده رویارویی با این حریف لیگ برتری کنند. بیژن طاهری مدیر تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره لغو دیدار هوادار و استقلال همچنین تاثیر برگزار نشدن این دو دیدار روی بازیکنان و نتایج بعدی تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

لغو بازی استقلال مقابل هوادار خواسته باشگاه استقلال بود؟

اینطور نیست. در واقع این خواسته ما نبود بلکه شرایط بدی بود که تیم ما دچارش شده بود. به نوعی مجبور به طرح چنین موضوعی شده بودیم و اصلا نیازی نبود ما این موضوع را از کسی بخواهیم، بلکه شرایط کلی تیم ما این وضعیت را کاملا مشخص کرده بود که  نمی‌توانیم به میدان برویم. آنهایی که فکر می‌کنند مشکلات تیم استقلال با لغو این بازی برطرف شده سخت در اشتباهند چون در واقع با این وضعیت جدید مشکلات ما دو برابر شد.

چطور چنین نظری دارید؟

شما ببینید ما در بهترین وضعیت روحی روانی و البته تاکتیک تیمی بودیم. بازیکنان ما به هماهنگی بالایی دست پیدا کرده بودند و در هفته‌های آخر دوره رفت کاملاً روان مسابقات شان را برگزار می‌کردند و اصطلاحاً چشم بسته به هم پاس می‌دادند. اگر با این وضعیت به مصاف پیکان و هوادار می‌رفتیم بخت پیروزی و موفقیت تیم بسیار بالا بود اما حالا تیم باید دوباره روی پای خودش بایستد.

احتمال دارد دوباره بدنسازی کنید؟

آنهایی که بیماری کرونا را تجربه کرده اند می‌دانند عوارض بعد از این بیماری تا چه اندازه دشوار است. در واقع کرونا هم در دوران بیماری فرد را آزار می‌دهد و هم پس از اینکه کرونا را پشت سر گذاشت عوارض سختی دارد. این می‌تواند روی کار تیمی ما تاثیر منفی بگذارد.

 لغو بازی ما و درخواست باشگاه هوادار مشکلاتمان را دوبرابر کرد / ۲ بازیکن استقلال از نظر روحی به هم ریختند

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

قطعاً وقتی باشگاه هوادار درخواست کرده بازی ما مقابل آنها بعد از دیدار با پیکان باشد، اگر سازمان لیگ با این موضوع موافقت کند فشردگی دیدارهای ما در دور برگشت در مقاطعی بیشتر خواهد شد. همین فشردگی می‌تواند ضریب مصدومیت بازیکنان استقلال را افزایش بدهد. از طرفی خستگی بازی‌های پشت سرهم با فاصله ۳ یا ۴ روز نیز می‌تواند روی کار فنی و تاکتیکی تیم هم اثرگذار باشد. البته خوشبختانه ما بازیکنان متعهد و پرتلاشی داریم که همگی تا اینجا ثابت کردند با تمام وجود برای استقلال زحمت می‌کشند و در میدان مسابقه هرچه دارند رو می‌کنند. امیدوارم با درایت کادر فنی این موضوع در شروع دوباره تمرینات و مسابقات اثری روی نتایج مان نگذارد تا تیم استقلال بتواند به آنچه که استحقاقش را دارد دست پیدا کند.

این شرایط چه تاثیری روی نفرات ملی پوش شما داشت؟

یکی دیگر از مشکلات ما هم شرایط روحی برخی بازیکنان مثل امیر حسین حسین زاده و مهدی مهدی پور است. به هر حال آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. اینکه یک بازیکن ۲۱ ساله تا آستانه آن برود و نتواند لباسش را بر تن کند می‌تواند لطمه روحی به او وارد کند. کسانی که می‌گویند استقلال از لغو این مسابقات و این شرایط سود برد این مسائل را هم در نظر بگیرند. حالا ما باید با این دو بازیکن هم صحبت کنیم تا انشاءالله با تلاش و درخشش در ادامه مسابقات به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوند. شخصاً آرزو می‌کنم که انشالله هر دوی آنها در جام جهانی بازی کند و آنجا بدرخشند.

نظر شما