شناسهٔ خبر: 52154242 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رسوایی اخلاقی بزرگ /کشف دوربین از آسایگاه زنان ارتش اسرائیل

رفتارهای شنیع ارتش اسرائیل صرفا به سربازان و درجه داران ارتش مربوط نمی‌شود بلکه خاخام‌های ارتش اسرائیل هم رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیمف در حالی که رسانه‌های اسرائیلی از کشف یک دوربین دیگر در آسایشگاه زنان ارتش اسرائیل خبر دادند، یک نظامی و یک خاخام نیز به دلیل فعالیت‌های منافی عفت دستگیر و از کار برکنار شدند.

 رسانه‌های عبری زبان باز هم از یک رسوایی منافی عفت دیگری در ساختار ارتش رژیم صهیونیستی پرده بردادشتند تا به لیست طولانی رسوایی این ارتش طی چند ماه گذشته افزوده شود.

به نوشته این رسانه‌ها، نظامیان زن اسرائیلی که در یکی پایگاه‌های کرانه باختری فعالی می‌کنند، اعلام کردند دوربینی را در دستشویی و حمام آسایشگاه خود کشف کردند و تاکنون یک نظامی هم در این رابطه دستگیر شده است.

این چندمین رسوایی اخلاقی افشا شده طی چند روز گذشته در ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

در همین راستا روزنامه یدیعوت احارانوت خبر داد، دست کم یک نظامی که در یگان گنبد آهنین خدمت می‌کند به دلیل انجام اعمال منافی عفت با یکی از همقطارانش محاکمه شده است.

به اعتراف این رسانه عبری زبان این محاکمه تنها چند هفته بعد از رسانه‌ای شدن محاکمه یک نظامی دیگر به دلیل تجاوز به همقطار خود صورت می‌پذیرد.

رفتارهای شنیع ارتش اسرائیل صرفا به سربازان و درجه داران ارتش مربوط نمی‌شود بلکه خاخام‌های ارتش اسرائیل هم رسیده است. روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی در این رابطه فاش کرد پلیس هفته گذشته یک خاخام را به اتهام افعال منافی عفت با نزدیکان از جمله شماری از کودکان و نوجوانان دستگیر کرده است.

گفتنی است براساس گزارش‌های منتشر شده 1542 مورد تعرض طی سال 2020 به نهادهای رسمی ذیربط ارتش گزارش شده است این در حالی است که به اعتراف صهیونیست‌ها دست کم دو برابر این موارد نیز به دلایل مختلف گزارش نمی‌شوند.

رام بن باراک عضو کنست اسرائیل هم اخیرا با اشاره به افزایش پدیده تعرض در ارتش اسرائیل آن را بسیار خطرناک برای این ارتش توصیف کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما