شناسهٔ خبر: 52154225 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

خوش تیپ‌ترین و خوش لباس‌ترین کشاورز جهان + عکس

خوش پوش ترین کشاورز دنیا هر روز با کت و شلوار کاملا مرتب برای کار به زمین می رود تا ثابت کند این کار نیز باارزش است و با کارگر های کشاورز نیز باید رفتاری مانند یک مدیر شرکت داشت.

صاحب‌خبر -

خوش تیپ ترین کشاورز دنیا در ژاپن زندگی میکند. این کشاورز سعی دارد دیدگاه مردم را نسبت به کشاورزی تغییر دهید. این کشاورز با توجه علاقه اش به شغلش سعی میکند که کشاورزی را بالا ببرد. این کشاورز عاشق شغل خودش است. در ادامه دلیل این خوش پوشی را از زبان خود کشاورز می خوانیم.

خوش پوش ترین کشاورز دنیا با کت و شلوار شیک کار می کند،این کشاورز جوان ژاپنی با این اقدام عجیب و در عین حال جالب سعی دارد دیدگاه مردم را نسبت به کار کشاورزی تغییر دهد. او چه در حال رانندگی تراکتور باشد و چه تا زانو در شالیزار مشغول به کار باشد ، در هر صورت یک دست کت و شلوار مرتب همراه با پیراهن و کروات به تن دارد.

کشاورز

خانواده کیوتو سایتو بیش از 400سال است که به کار کشاورزی مشغول هستند و این شغل را مایه افتخار خود می دانند. او می گوید:با پوشیدن کت و شلوار حین کار قصد دارم به دیگران ثابت کنم که این کار نیز باارزش است و با کارگر های کشاورز نیز باید رفتاری مانند یک مدیر شرکت داشت.

 آنها بیش از 400 سال است که در شالیزارهای اطراف شهر کنگو به جمع آوری برنج می پردازند، ولی وی از نوجوان ی این سنت خانوادگی را کسل کننده یافت و به شهر نقل مکان کرد.

او چند سال پیش به شهر زادگاه خود بازگشت تا تشکیل خانواده دهد و در عین حال خود را در شغل خانوادگی شان سهیم کرد ولی تصمیم گرفت تغییرات منحصربه فرد خود را در آن ایجاد کند.

در ابتدا ایده پوشیدن کت و شلوار در زمین های کشاورزی مانند یک مزاح شروع شد. روزی سر میز شام برادر او در مورد پوشیدن کت و شلوار در حین کار کشاورزی شوخی کرد ولی کیوتو آن را جدی گرفت. او آن را به عنوان یک ایده جالب برای تغییر ذهن عموم درمورد کار کشاورزی در ژاپن در نظر گرفت.

هدف این کشاورز تغییر ذهنیت معمول مردم نسبت به کشاورزان است

کیوتو در این مورد به گزارشگر گفت:"بیشتر مردم به کشاورزان به عنوان "افراد نامرتب در سراسر روز" فکر می کنند که در انتها پول زیادی نیز به دست نمی آورند. ولی من می خواهم بچه ها فکر کنند کشاورزی به نظر سرگرم کننده و جالب می رسد."

ولی در ابتدا رساندن منظورش به اطرافیان تا حدی سخت بود و هیچ کس نمی دانست او با لباس رسمی همانند کارمندان در زمین های برنج چه می کند! او با به خاطر آوری روزهای اول گفت:"من مدت زیادی با آن لباس بیرون می ایستادم، آنها متوجه نمی شدند چرا کت و شلوار پوشیدم و حتی کشاورزی به من گفت:تو ما را دست انداختی؟"

حتی خانواده اش نیز از انتخاب لباس کار او متعجب شدند. در ابتدا پدربزرگش نگران این شد که شاید کار کشاورزی با کت و شلوار خطرناک باشد و پدرش نیز تصدیق کرد وقتی اولین بار کیوتو را با این لباس ها در زمین دید، کمی گیج شد ولی چیزی در مورد آن نگفت.

با گذشت زمان تغییر ایجاد شد و مردم متوجه شدند چرا این کشاورز جوان باورهای پیشین را به چالش می کشد و به گزارش پرشین وی امروز کیوتو سایتو می گوید بسیاری از مردم از استایل او حمایت می کنند و در نتیجه او به پوشیدن کت و شلوار خود ادامه می دهد.

کیوتو سایتو در هر شرایط کاری با کت و شلوار و پیراهن و کروات در شالیزار کار می کند

از آنجا که دیدن یک کشاورز برنج بسیار خوش پوش، منظره نادری است، بنابراین تعجبی ندارد که سایتو تبدیل به سوژه خبری یکی از بزرگترین روزنامه های ژاپنی و همچنین چندین برنامه تلویزیون ی شده است. او همچنین وبلاگی دارد که در آن در مورد تجارب کشاورزی اش می نویسد و همچنین عکس هایی از خود با کت و شلوار در حین کار منتشر می کند.

منبع:منیبان

نظر شما