شناسهٔ خبر: 52153866 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار لرستان : مشکلات پروژه های اقتصادی و واحد های تولیدی به صورت جدی پیگیری می شود

فرهاد زیویار برضرورت برنامه ریزی برای جذب سرمایه و حضور بخش خصوصی در حوزه تولید استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به   گزارش   خبرگزاری    برنا  از    لرستان  ؛  زیویار در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن ، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه گذاران پروژه ها برگزار گردید .

او افزود: در جلسه امروز چند دستور کار مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت که در پایان متناسب با موارد مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ و سعی بر آن شد این تصمیمات در رابطه با رفع مشکلات پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن باشد .

 زیویار در خصوص تصمیمات جلسه امروز، خاطر نشان کرد: شرکت کارینو از مجموعه های فعال در زمینه پرورش دام و تولید محصولات لبنی از موارد مطرح شده بود که مشکلاتی در زمینه مالی و پرداخت تسهیلات داشت و مقرر گردید مشکلات این مجموعه با همکاری دستگاه های اجرایی رفع شود .

استاندار لرستان گفت: شرکت سنگبری مخملکوه، شرکت فعال در زمینه فیلم و چاپ، شرکت کوه و دشت فعال در زمینه تولید مواد غذایی و یخچال سازی خرم آباد هرکدام به نوعی در زمینه های مالی، حقوقی، سرمایه در گردش، تامین نیرو و زیرساختی دارای مشکلاتی بودند که برای رفع آن ها نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

 زیویار عنوان  کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور شناسایی مشکلات پروژه های اقتصادی و واحد های تولیدی و همچنین رفع مشکلات آنها جلسات خود را به صورت دوره ای با حضور سرمایه گذاران پروژه ها و کارشناسان مربوطه در دستور کار خواهد داشت .

او  با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای جذب سرمایه و حضور بخش خصوصی در حوزه تولید استان، تاکید کرد: در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم استان، موضوع رسیدگی به مشکلات پروژه های اقتصادی و واحد های تولیدی به صورت جدی پیگیری می شود و در نظر داریم با رفع موانع و مشکلات موجود زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود .

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • وزیر اقتصاد از مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان بازدید کرد
  • صبورزاده دستیار ویژه معاون وزیر اقتصاد در حوزه جذب سرمایه‌های خارجی شد

نظر شما