شناسهٔ خبر: 52153652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدافع پرحاشیه از اتوبوس تیم ملی پیاده نشد؛ ذبح اخلاق در فدراسیون خوبان عالم!

با وجود شعار اخلاقمداری رئیس فدراسیون فوتبال، دوباره کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دعوت محمدحسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی نشان داد در فدراسیون عزیزی خادم مبارزه با بی اخلاقی نه تنها سرلوحه کار مسئولان فوتبال ایران نیست بلکه حمایت از اخلاق گریز‌ها در اولویت است.

پس از آنکه حواشی جنجالی مدافع ملی پوش فوتبال ایران در فضای مجازی رسانه‌ای شد و جنجال بزرگی در فضای مجازی به راه افتاد و پرونده این بازیکن توسط کمیته اخلاق مورد بررسی قرار گرفت، بسیاری از اهالی فوتبال پیش بینی کردند این بازیکن به مدت طولانی فرصت حضور در تیم ملی فوتبال ایران را از دست خواهد داد، اما در کمال ناباوری فدراسیون فوتبال نه تنها این بازیکن را تنبیه نکرد بلکه با دعوت دوباره وی به اردوی تیم ملی پاداش بزرگی به بازیکن بی اخلاق و اخلاق گریز فوتبال ایران داد تا اخلاق قربانی نتیجه گرایی شود.

نکته عجیب این است که چند روز قبل شهاب عزیزی خادم در اظهارنظری عنوان کرد بازیکن بی اخلاق در فوتبال ایران جایی ندارد، اما با دعوت دوباره این بازیکن به تیم ملی این حقیقت برملا شد که عزیزی خادم در ادامه شو‌های نمایشی خود در حوزه مدیریت فوتبال این بار با ژست اخلاقمداری برای آرام کردن فضای حاکم بر فوتبال وارد عمل شد تا همه او را مورد ستایش قرار دهند، اما با اعلام فهرست تیم ملی از سوی سرمربی کروات تیم ملی مشخص شد آقای رئیس با بهره گیری از توانمندی‌های نمایشی خود یک بار دیگر افکارعمومی را فریب داد تا آب از آب تکان نخورد!

حالا یک مساله مهم در این بین بی پاسخ مانده است که آیا رفتار محمد حسین کنعانی زادگان و بی اخلاقی فاجعه بار این بازیکن مورد تائید مدیران ارشد فوتبال است که با این بازیکن هیچ برخوردی صورت نگرفته است؟

آیا تمام متخلفان و بازیکن اخلاق گریز در فدراسیون عزیزی خادم از مصونیت برخوردارند؟ متولیان کمیته اخلاق چه پاسخی برای قانع کردن افکارعمومی دارند؟ آیا تخلف بزرگ‌تر و مشهودتر از این رفتار باید رخ دهد که آن‌ها احساس خطر کنند و یک بازیکن را محکوم کنند؟

انتهای پیام/

نظر شما