شناسهٔ خبر: 52153564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نایب قهرمانی خراسان شمالی در رقابت های دفاع شخصی کشور

فرزانه هدایتی

تیم دفاع شخصی خراسان شمالی در رقابت‌های قهرمانی دفاع شخصی کشور مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر حیدرنیا مربی تیم دفاع شخصی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی دفاع شخصی کشور، بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد یادگار امام در شهر ری برگزار شد.

حیدرنیا ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۳۰ شرکت کننده از استان های کشور حضور داشتند.

وی به اسامی مقام آوران استان اشاره کرد و گفت: علی‌اصغر حیدرنیا و محمد جمالی مقام اول و رضا عیدیان و حسن ایمانی مقام سوم را کسب کردند.
حیدرنیا افزود: در این مسابقات دانشگاه امام حسین تهران، خراسان شمالی و نیروی دریایی سپاه به ترتیب در جایگاه اول، دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.  

حیدرنیا از اعزام تیم کشت و صنعت خراسان متشکل از ورزشکاران سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به مسابقات لیگ بین‌المللی دفاع شخصی ترکیه خبر داد و بیان کرد: در مسابقه لیگ حرفه‌ای دفاع شخصی کشور که ۲۶ آذر ماه امسال برگزار شد شهرداری دامغان مقام اول، کشت و صنعت خراسان مقام دوم و مازندران مقام سوم را کسب کردند.  

وی افزود: تیم های اول و دوم به مسابقات بین‌المللی دفاع شخصی ترکیه در فروردین ماه اعزام می‌شوند.  

مربی تیم کشت و صنعت خراسان، اسامی تیم مبارزه و نمایشی را اعلام کرد و گفت: علی‌اصغر حیدرنیا،  محمد جمالی، رضا عیدیان، حسن ایمانی، علی قوی دل، مرتضی شمس آبادی، امیرمسعود خلیل زاده، امیرحسین کیوان لو، علی کریم آبادی، امید اسماعیل آبادی در تیم مبارزه، مهدی حیدری، رحمان محمدنیا، متین فیضی و علیرضا قائمی در تیم نمایشی حضور دارند.

وی با اشاره به مشکلات مالی این رشته ورزشی اظهار کرد: نبود اسپانسر و حمایت مسئولین از مشکلاتی است که این رشته ورزشی در استان با آن مواجه است.

انتهای پیام

نظر شما