شناسهٔ خبر: 52153555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار سمنان عنوان کرد:

بیانیه گام دوم مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی

‍  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از بیانیه گام دوم انقلاب، به مثابه مهمترین نرم افزار در بحث گفتمان انقلاب اسلامی نام برد.

صاحب‌خبر -

احمد ریواده در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این استان اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، برای نسل جوان تبیین شود تا این فرهنگ غنی به نسل های آتی نیز منتقل شود.

 وی بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های عظیم فرهنگی، تاکید و تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امری حیاتی است.

‍  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای بصیرت توام با شهادت در این ایام با برگزاری ۲۵۰ برنامه مرتبط با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت، در استان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تبیین و روایت گری ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داریم و آرمان های شهدا یکی از موثر ترین این موارد است.

 ریواده با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، امروز مهم ترین نرم افزار بحث گفتمان انقلاب اسلامی است؛افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های نظریه بیانیه گام دوم انقلاب، مردم و مردم داری است.

وی نقش بی بدیل مردم در نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: مردم، ثروت اصلی جمهوری اسلامی هستند که باید در راستای حراست و صیانت از آن بکوشیم و این مهم را با ارزش های دفاع مقدس پیوند دهیم.

 رئیس شورای اطلاع رسانی استان از کارگروه های شهرستانی و سایر کمیته ها و کارگروه های عضو ستاد، خواست: تولیدات و مستندسازی های انجام شده را برای ارزیابی بهتر اقدامات و فعالیت ها، ارائه دهند.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: به منظور تبدیل گفتمان انقلاب اسلامی به یک جریان پویا در متن جامعه، باید از بستر ظرفیت های روز، از جمله مکانیزم ها و برنامه های موجود برای آموزش و زمینه های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و نیاز است تا ظرفیت عظیم فرهنگی استان برای جریان سازی فرهنگی همواره مورد توجه باشد.

ریواده با بیان اینکه مساجد، دانشگاه ها و مدارس، سنگرهای اصلی انقلاب اسلامی هستند اضافه کرد: باید با استفاده از این ظرفیت ها و فضاهای موجود و ضمن برنامه ریزی دقیق و مدون، برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشیم.

وی افزود: باید از زبان هنر، طلاب و سایر ظرفیت های ارزشمند موجود، برای انتقال مفاهیم در کمترین زمان ممکن و نفوذ بالا، بهره گیری شود تا شاهد تحقق اجرای هرچه بهتر برنامه های مرتبط با بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کل استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما