شناسهٔ خبر: 52153414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها باز هم پول نگرفتند

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه هم بخشی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکردند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد اعلام کرد طبق صحبتی که با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس داشته قرار است روز شنبه بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرداخت شود.

البته خود درویش هم همان روز(جمعه) با حضور در محل تمرین پرسپولیس به بازیکنان قول داد ظرف یکی دو روز آینده مبلغی را به حساب آنها واریز خواهد کرد.

هر چند چشم انتظاری بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برای عملی شدن قول مدیرعامل باشگاه مبنی بر دریافت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد قراردادشان در روز بازی فولاد عملی نشد اما آنها امیدوار بودند دست‌کم امروز این اتفاق رخ بدهد و پولی به حساب‌شان بیاید.

با این وجود امروز هم این پول در حساب سرخ‌پوشان رویت نشد تا آنها که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده و در ۱۰ دیدار اخیر خود ۸ برد و دو مساوی به دست آورده‌اند، بار دیگر نسبت به شرایط مالی گلایه های خود را بروز بدهند.

هرچند تمرینات پرسپولیس تا روز چهارشنبه تعطیل است اما باید دید رضا درویش که شب گذشته و پس از بازی با فولاد اعلام کرد کارهای بانکی انتقال پول به حساب بازیکنان در جریان است قبل از شروع مجدد تمرینات به این وعده خود عمل خواهد کرد؟

برچسب‌ها:

نظر شما