شناسهٔ خبر: 52153403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن صورت گرفت

تجلیل مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز از بانوان رسانه ای

تبریز- همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز از چندین بانوی رسانه ای دیدار و تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیامک نریمانی در این دیدار با بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه(س) و تبریک رور زن، نقش بانوان را در عرصه های مختلف مهم دانست.

وی با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی سازمان بسیج ورزشکاران، به تعامل رسانه ها با این سازمان و همچنین حضور بانوان در برنامه های فرهنگی ورزشی استان تاکید کرد.

نریمانی همچنین از برگزاری جشن خانوادگی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه با حضور ورزشکاران و هنرمندان در سالن پتروشیمی تبریز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول نشریه صدای زنان نیز در این دیدار به اهمیت شادابی جامعه در قالب برنامه های ورزشی و تفریحی و ضرورت آن ها پس از همه گیری بیماری کرونا تاکید کرد.

معصومه محمدپور شکوهی تعامل بیشتر نهادی مختلف فرهنگی ورزشی و تعامل آن ها با رسانه ها را در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مهم عنوان کرد.

تجلیل مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی از بانوان رسانه ای

مسئول کانون بسیج ورزشکاران تبریز روز گذشته از مدیران نشریه صدای زنان و خبرگزاری بسیج در راستای گرامیداشت و تکریم روز زن، تجلیل کرد.

نظر شما