شناسهٔ خبر: 52150680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برترین‌های مسابقه کشتی قهرمانی نونهالان شهرستان یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- مسابقه کشتی نونهالان قهرمانی شهرستان یزد و انتخابی کشور روزیکشنبه در سالن شهدای مرکز استان با حضور ۸۰ ورزشکار در وزن های مختلف برگزار شد و نفرهای برتر معرفی و تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پایان این رقابت‌ها در وزن ۳۵ کیلوگرم، امیرعباس بیاضی از تیم پنبه کاران و آرمان میرحسینی از شهدای محمودآباد، اول و دوم شدند.

همچنین در وزن ۳۸ کیلوگرم ، محمد دشتی  از تیم ۲۲ بهمن، متین رجب زاده  از تختی و امیرعلی شاهی فرد از شهدای محمودآباد مقام های تا سوم را کسب کردند

در وزن ۴۱ کیلوگرم هم  امیرارسلان کارگر از تختی،  ابوالفضل خالصی از ۲۲ بهمن و محمدامین میرشمسی از شهدای محمودآباد با غلبه بر حریفان خود به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در وزن ۴۴ کیلوگرم، امین میرحسینی از شهدای محمودآباد اول شد ، محمدحسین رنجبر از شهدای محمودآباد و محمداسماعیل جبلی از تختی رقبای خود را شکست دادند به ترتیب دوم و سوم شدند

 در وزن ۴۸ کیلوگرم، احمدعلی زارع کمالی از تختی، محمدکاظم ملاشاهی از ۲۲ بهمن  و محمدمبین حسین زاده از ۲۲ بهمن به ترتیب اول سوم شدند.

 همچپنن در وزن ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل پورشمسی از ۲۲ بهمن حریف خود را شکست داد اول شد،  فرشید مظفری و محمدحسین خیراندیش هر ۲ از تختی دوم و سوم شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ، عادل میرحسینی از شهدای محمودآباد اول شد، محمدصالح دهقانی از شهید دانش محمدآباد دوم  و امیرحسین رفیعی از ۲۲ بهمن سوم شد.

در ادامه این رقابت ها  در وزن ۶۲ کیلوگرم، سیدرضا میرحسینی از شهدای محمودآباد، علی اکبر دشتی از ۲۲ بهمن  و علی شریف زاده از پنبه کاران اول سوم شدند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم هم یاسین میرحسینی از شهدای محمودآباد ، مجید حاجی وند از ۲۲ بهمن و امیرمحمد میرحسینی از شهدای محمودآباد به عنوان افراد برتر این وزن شناخته شدند.

همچنین در وزن ۷۵ کیلوگرم، امیرعباس ساکتیان از ۲۲ بهمن اول شد، امیرحسین نشاطی و امیررضا میرشمسی هر ۲ از شهدای محمودآباد اول سوم شدند و در ۸۵ کیلوگرم،  عباس دهقانی از ۲۲ بهمن ، امیرحسین شاه میرزایی از شهید دانش محمدآباد و امیرعلی دشتی از تختی  مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۱ شهرستان استان فعال است.  

نظر شما