شناسهٔ خبر: 52149518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

انتقاد فکری به نحوه بسته شدن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دستم از بازیکن خالی است و نمی‌دانم چه جور تیم را بسته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا ، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر یک‌شنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر با حساب یک بر ۲ مقابل تیم پیکان شکست خورد. محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: به بازیکنانم حسته نباشید می‌گویم که امروز با تمام وجودشان بازی کردند. شرایطی از قبل در بازیکنان بوده و از نظر روحی نیز مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آمده بود و باتوجه به این که در ۱۵ بازی قبلی نتایج دلخواه را کسب نکرده بودند، فضایی بدی برای آن به وجود آمده است و باید این فضای روحی بد را از بین ببریم زیرا شاید همین موضوع باعث شده که بازیکنانم با ترس، دلهره و استرس وارد زمین شوند و راحت گل بخوریم.

او بیان کرد: در نیمه دوم پس از صحبت‌هایی که داشتیم بازیکنانم کمی به خودشان آمدند و یک گل زدیم. می‌توانستیم به گل بعدی هم برسیم و حتی حریف هم موقعیت‌هایی داشت. در مجموع دستانم خالی بود. مثلا من در شاهین بوشهر و آلومینیوم تیم بستم و بعد همان تیم‌ها به لیگ برتر صعود کردند اما الان که خودم نفت را تحویل گرفته‌ام می بینم که دستم از بازیکن خالی است. من نمی‌دانم چه جور تیم می‌بندند یا این که دوستان چه فکری می‌کنند و چطور بازیکن انتخاب می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال اگر ما امروز بازیکن داشتیم و دست‌مان پر بود و تعویض داشتیم شاید بازیکنان تازه نفس می‌توانستند بیش‌تر به ما کمک کنند و اصلا جریان بازی را برگردانیم. امیدوارم در فرصتی که داریم هم تعدادی بازیکن مدنظر را جذب کنیم و هم این که کارهای تاکتیکی و بدنی انجام دهیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم تا قوی‌تر و بهتر ظاهر شویم.

وی عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که نفت در لیگ برتر بماند و به مسجدسلیمان آمدم که این اتفاق بیفتد. امیدوارم با جذب بازیکن و قوی‌تر شدن تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام

نظر شما