شناسهٔ خبر: 52148534 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تشک رویال برندی جهانی

امروزه شرکت رویال تشک های طبیعی بسیار مناسبی را در ایران تولید می کند. تشک رویال هم از لحاظ شکل ظاهری، طراحی، از لحاظ راحتی و هم از لحاظ جنس آن دارای کیفیت بالایی می باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تشک رویال، تشک های طبی رویال طوری طراحی شده اند که هنگام استفاده از آنها کمترین فشار را به ستون فقرات انسان وارد کرده که این فاکتور باعث شده شما خوابی بسیار راحت روی این تشک ها داشته باشید. روزانه افراد زیادی در شرایط های مختلف کاری ممکن است، در طول روز احساس خستگی کنند، که این خستگی و بی حالی باعث عملکرد ضعیف  فرد در انجام امور و کارهای روزانه خود می شود. عوامل زیادی باعث به وجود آمدن این حالت در افراد می شود.خستگی به عوامل زیادی بستگی دارد. این حالت باعث می‌شود که فرد انرژی خوبی برای انجام کارهای روزمره خود نداشته باشد. خستگی روزانه می‌تواند بر اثر خستگی فیزیکی، خستگی احساسی و نیز خستگی ممکن است به عنوان علائم یک بیماری و یا خود بیماری باشد. ممکن است که برای خود ما هم پیش آمده باشد که در بعضی از روزها احساس خستگی کنیم و علت آن را ندانیم که چرا خسته هستیم. این خستگی باعث می‌شود که عملکرد خوبی در کارهای خود نداشته باشیم. یکی از عواملی که می‌تواند باعث خستگی روزانه شود، بد خوابی در شب است، که ممکن است به دلیل استفاده از تشک نامناسب باشد، از این رو داشتن یک تشک عالی  برای یک خواب خوب و کافی حائز اهمیت است.در اینجا ما شما را با یک تشک خوب استاندارد آشنا می کنیم و به شما خواهیم گفت که چه تشک هایی برای یک خواب راحت مناسب هستند. گفتیم یک خواب خوب و راحت در شب باعث می شود که خستگی شما رفع شده و فردای آن، روز کاری خوب و سرحالی داشته باشید. از فاکتورهای خرید یک تشک خوب و مناسب می ‌توان به راحتی آن در هنگام خواب اشاره کرد، که عمده ترین فاکتور برای خرید تشک می باشد. از فاکتورهای دیگر می‌توان به شکل ظاهری، اندازه و جنس تشک اشاره کرد، هرچند داشتن هر یک از این فاکتورها نیز می تواند برای افراد مختلف برای خرید یک تشک متفاوت باشد. کلمه رویال یک واژه انگلیسی می باشد  و معنی شاهانه، ملوکانه دارد. جنس پارچه استفاده شده روی این تشک از نوعی پارچه به نام ژاکارد می باشد.

انواع محصولات شرکت رویال

تشک رویال یکی از معروف ‌ترین تشک های موجود در بازار ایران می باشد، که به خاطر تولید تشک با کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه عالی مورد توجه زیادی در بازار ایران قرار گرفته است.  که محصولاتی از قبیل انواع تشک خوشخواب رویال در سازهای مختلف تشک های فنری، منفصل، تشک های رویال فنری و تشک رویال اسفنجی و کالاهای دیگر از قبیل محافظ تشک، تشک مهمان، روتختی، بالش و تخت با رویه پارچه ای تولید می کند. پارچه های تشک های رویال از الیاف طبیعی بوده، که وجود این نوع پارچه باعث می شود که مصرف کننده ها هیچگونه آلرژی به این پارچه ها نداشته باشند.

سایزبندی تشک های رویال

تشک رویال براساس نیاز افراد در سایزهای مختلف تولید می شود. ابعاد کلی تشک های رویال شامل تشک سایز نوزاد، نوجوان، یک نفره و دونفره می باشد.

تشک رویال  برندی جهانی

تشک فنری شرکت رویال

از ساده‌ ترین نوع تشک شرکت رویال، تشک فنری رویال می باشد، که برای بیشتر شدن نرمی آنها در ساخت آنها از فنر استفاده شده است. از انواع تشک فنری می توان به تشک فنری فریم دار و بدون فریم اشاره کرد. برای افرادی با وزن پایین تا وزن ۶۰ کیلوگرم می‌توان از آنها استفاده کرد و در دو نوع فنری و فنری منفصل وجود دارد.

تشک طبی رویال

برای ساخت تشک های طبی رویال از فنر استفاده نشده و به جای آن از فوم، اسفنج و یونولیت برای ساخت این تشک ها استفاده شده است، که برای اشخاصی با وزن های مختلف ساخته می شود. این نوع تشک ها سفت بوده و دارای طول عمر کمتری می باشند.

تشک رویال  برندی جهانی

خرید تشک رویال اصل با مناسب ترین قیمت

برای خرید تشک رویال تنها به نام رویال اکتفا نکنید، زیرا ممکن است هر شرکتی تشکی تولید کند که اسم رویال را روی آن گذاشته باشد. برای تشخیص تشک اصل رویال از جنس تقلبی  اول باید اطلاعات کافی از این شرکت داشته باشیم زیرا اگر اطلاعات لازم را نداشته باشیم نمی توانیم بفهمیم که تشکی که خریداری کرده ایم اصل است یا تقلبی. از راه هایی که می توان تشک اصل رویال را تشخیص داد این است که همه محصولات شرکت رویال دارای زیپ بوده که با باز کردن زیپ می‌توانیم رویه تشک خود را شسته و همچنین می‌توانیم جنس و کیفیت تشک را بررسی نماییم. خریداران قبل از خرید تشک رویال باید به شماره ثبت، آرم و لوگو تشک رویال توجه زیادی نمایند تا جنس تقلبی به آنها فروخته نشود. برای اینکه مطمئن شوید که تشک اصل شرکت رویال را خریداری کرده اید بهترین راه این است که از نمایندگی‌ تشک رویال خرید نمایید، با این روش دیگر هیچ ترسی نخواهید داشت که آیا جنس شما اصل است یا نه. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تشک رویال به آدرس www.royalorginal.ir مراجعه نموده و از تمام محصولات ما دیدن نمایید. ما در این مجموعه تلاش نموده ایم تشک رویال اصل را به خریداران عرضه نماییم و همچنین قیمت تشک رویال به گونه ای باشد که افراد با درآمدهای مختلف، بتوانند محصولات ما را خریداری نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

برچسب‌ها:

نظر شما