شناسهٔ خبر: 52148472 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ایران | شاگردان منصوریان روی نوار برد | تساوی گل گهر و اولین شکست نفت مسجدسلیمان با فکری

هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام ۴ بازی امروز ادامه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، فقط بازی استقلال و هوادار از این هفته باقی مانده است. در بازی های امروز آبادانی ها بهترین نتیجه را بدست آوردند تا این تیم با منصوریان در جاده موفقیت قرار بگیرد.

ذوب‌آهن صفر- نفت آبادان یک

در ادامه پیروزی های منصوریان با نفت این بار ذوب آهن قربانی شد. تنها گل این بازی توسط طالب ریکانی(۱۳) برای نفت آبادان به ثمر رسید.

تیم فوتبال نفت با این برد ۲۲ امتیازی شد و به رده هشتم رفت. ذوب‌آهن با این باخت ۱۸ امتیازی و در رده یازدهم ماند. شاگردان منصوریان با این نتیجه به سومین برد پیاپی دست پیدا کردند.

آلومینیوم اراک ۲ - پدیده مشهد ۲

آلومینیوم اراک که در این فصل بیشتر تیم های مدعی را در خانه به زحمت انداخته بود این بار مقابل پدیده غافلگیر شدو تن به تساوی دو بر دو داد. در این دیدار  امیر نوری(۴۸)، امید سینک(۸۳ پنالتی) برای آلومینیوم و میلاد کمندانی(۵۰) و محمدرضا فلاحیان(۹۱) برای پدیده گلزنی کردند.

شاگردان خطیبی با کسب این  نتیجه ۲۵ امتیازی شده و  در همان جایگاه پنجم باقی ماندند. پدیده نیز همچنان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است.

نفت مسجد سلیمان یک - پیکان ۲

پیکان این هفته در جنوب به پیروزی مهمی دست یافت و نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد.

در این بازی غلامرضا ثابت ایمانی(۲۳)، مجتبی حقدوست(۲۵) برای پیکان و امیر روستایی(۴۶) برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند.

پیکان در حال حاضر  با ۲۵ امتیاز جایگاه ششم جدول را برای خود حفظ کند. خودروسازان با وجود امتیاز برابر با آلومینیوم به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به تیم رسول خطیبی یک رده پایین‌تر از این تیم ایستادند.

همچنین نفت مسجد سلیمان هم با متحمل شدن چهارمین باخت متوالی(بدون احتساب جام حذفی) و اولین شکست خود با هدایت محمود فکری ۱۱ امتیازی و در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

تراکتور صفر-گل گهر سیرجان صفر

تیم تراکتور همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارد و این بار تن به تساوی خانگی برابر گل گهر داد.

گل گهر با این تساوی بیرون از خانه ۲۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. تراکتور نیز با کسب این تک امتیاز، ۱۴ امتیازی شد تا همچنان تیم سیزدهم جدول باشد.

نظر شما