شناسهٔ خبر: 52146907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

سالانه بیش از ۱۲ هزار مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

شهرکرد- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه باید ۱۲ هزار و ۷۹۰ واحد مسکن ملی در استان ساخته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی مقصودی ظهر یکشنبه در نشست شورای عالی تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۱ هزار واحد مسکن نهضت ملی به استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: بالا رفتن تقاضا مسکن در استان موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره بها شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۴۵۹ مورد تقاضای مسکن نهضت ملی در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر در شهرکرد مسکن ملی را ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از تعداد ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر ۲۱ هزار و ۸۸ شرایط دریافت مسکن ملی را دارند و مورد تائید قرار گرفته‌اند.

مقصودی با اشاره به اینکه احراز شرایط افراد ثبت نام کننده به دفاتر پیشخوان واگذار شده است، ادامه داد: در طرح اقدام ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ۱۷ هزار و ۶۲۹ نفر ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۲۹ نفر از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن شرایط لازم را دارا هستند، گفت: از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تأیید نهایی شده است که چهار هزار و ۳۸۳ متقاضی هزینه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را وایز کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در استان، مطرح کرد: ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات تا کنون استان پرداخت شده است.

نظر شما