شناسهٔ خبر: 52140504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هدیه کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به بانوان در هفته زن

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ویژه بانوان از امروز سوم بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز میلاد فرخنده صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ویژه بانوان اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان باید وارد پرتال کتابخانه‌ها شوند و گزینه کد تخفیف را انتخاب کنند گفت: علاقه‌مندان سپس با واردکردن شماره تماس و کد ملی می‌توانند کد تخفیف خود را دریافت کنند.

طاهریان تصریح کرد: این کد ویژه بانوان است و عضویت دیگر اقشار در کتابخانه‌های عمومی به روال گذشته خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا هفتم بهمن‌ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی ضمن تبریک میلاد پربرکت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: میلاد این بانوی بزرگوار، در حقیقت بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند و یک‌لحظه سکون و ایستایی را بر خود نمی‌پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به‌سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه‌ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره‌کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می‌ستاند.
انتهای پیام

نظر شما