شناسهٔ خبر: 52136911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)

عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

عضویت رایگان زنان و مادران در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -
عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در راستای ارائه خدمات کتابخانه‌ای و قدردانی از حضور و همراهی همیشگی بانوان، امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی همزمان با روز زن و مادر فراهم شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای برخورداری از کد تخفیف عضویت رایگان یکساله کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی  به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادران، ‌می‌توانند در روز یکشنبه ۳ بهمن ماه از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف، با وارد کردن شماره تماس و کد ملی، با دریافت کد تخفیف از این امکان استفاده نمایند و یا در ساعات کاری کتابخانه‌های عمومی به صورت حضوری مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، علاقمندان برای اطلاع از نشانی آدرس کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به آدرس www.khpl.ir مراجعه نمایند.

کد دریافت شده در این روز تنها مختص به بانوان است. همچنین داوطلبان تا پایان هفته (۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی منتخب ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

نظر شما