شناسهٔ خبر: 52134008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سایه سنگین مشکلات بر سر مهرنشینان فاز ۱۱ پردیس + فیلم

گروه استان‌ها- وعده‌های تحقق نیافته مسئولان و سایه سنگین مشکلات اشک مهرنشینان فاز ۱۱ پردیس را درآورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، اقشاری کم درآمد سال‌ها پیش به امید خانه‌دار شدن تمامی دارایی خود را به حساب مسکن‌های مهر واریز کردند که صاحب خانه شوند اما تحویل واحدهای مساکن مهر در بیشتر نقاط با تأخیر روبه‌رو شد و مهرنشینانی که اسکان پیدا کردند با انبوهی از مشکلات و بی‌مهری مسئولان روبه‌رو شدند.

مسکن مهر فاز 11 پردیس دارای 560 بلوک 59 واحدی است و هر بلوک 14 طبقه و هر طبقه 4 واحد که در طبقه همکف نیز 3 واحد قرار گرفته است.

نارضایتی ساکنان فاز 11 مسکن مهر پردیس از نواقص ساختمان و نداشتن امکانات اولیه، اهالی این محله را تنگنا قرار داده و گویی که مشکلات این واحدها هیچ‌گاه تمامی ندارد.

ساکنان واحدهای زون 212 b فاز 11 پردیس گاز ندارند و با وجود فصل سرما و یخبندان از داشتن گاز محروم هستند که برای تأمین سیستم گرمایشی و آب گرم مجبورند از نفت خام یا کپسول‌های گاز مایع با هزینه‌های گزاف استفاده کنند.

نداشتن آسانسور برای رفت‌وآمد ساکنان از پله‌ها در چهارده طبقه سخت و آزاردهنده است و این افراد برای رفت‌وآمدهای روزانه تأمین مایحتاج، خرید و اسباب‌کشی منزل خود ناچارند این مسیر سخت و دشوار را طی کنند.

عایق‌بندی ناصحیح پشت‌بام ساختمان‌ها باعث نشتی آب در واحدهای طبقات بالا و سپس به واحدهای طبقات زیرین نفوذ کرده که به صورت نم کشی و ریزش گچ دیوارها مشاهده می‌شود و این زندگی را برای ساکنان مشکل کرده است.

واحدهایی که هنوز تکمیل نشده چگونه به بهره‌برداری رسیده لذا تکمیل و رفع نواقص واحدهای مسکن مهر ضروری است و باید در اولویت مسئولان ذی‌ربط باشد تا هر چه سریع‌تر مشکلات این اقشار کم برخوردار برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/ح

نظر شما