شناسهٔ خبر: 52133562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بحرینی‌ها کشتار مردم یمن توسط ائتلاف سعودی را محکوم کردند

تهران- ایرنا- بحرینی‌ها شنبه شب در بیانیه‌ای کشتار ائتلاف سعودی علیه مردم یمن را با شدیدترین عبارت‌ها محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری «تیار الوفاء الإسلامی» (جریان اسلامی وفا)، در بیانیه این گروه‌ها آمده است: حمله وحشیانه اخیر و تشدید جنون‌آمیز اقدام ها و درگیری های ائتلاف شرور عربستان - امارات را که دست به جنایات وحشیانه علیه بشریت با پوشش مستقیم آمریکا - صهیونیست علیه مردم یمن می زند، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی می‌دانیم.

گروه‌های مخالف بحرینی سکوت شرم‌آور و مشکوک جامعه جهانی در قبال این کشتار را که در برابر دیدگان جهانیان صورت می گیرد، محکوم کردند.

در این بیانیه از تمام آزادگان جهان خواسته شده است، اقدامی جدی و مسؤولانه برای توقف فوری جنگ یمن و همچنین اعمال فشار برای محکومیت این اقدام جنایت آمیز صورت گیرد.

این گروه همچنین از آزادگان جهان درخواست کردند که آنها محاکمه رهبران ائتلاف سعودی - اماراتی و حامیان آنان به ویژه؛ آمریکا - شیطان بزرگ - و صهیونیست‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار بشریت را خواستار شوند.

گروه‌های انقلابی بحرین همچنین همبستگی کامل خود با ملت مظلوم یمن را اعلام و تأکید کردند که آنها حامی این ملت و تمام اقداماتی است که برادران یمنی برای مقابله با این تجاوز وحشیانه و در دفاع از خاک‌، ناموس، عزت و شرف و حاکمیت کشورشان انجام می دهند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک زندان در استان صعده را بمباران کردند که در نتیجه آن، ۸۲ نفر کشته شده و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما