شناسهٔ خبر: 52133341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

انتقاد لیندسی گراهام از ترامپ

یک سناتور آمریکایی گفت در دیدار با ترامپ دو طرف بر این مسأله که بایدن به عنوان فرماندهی کل قوای آمریکا یک فاجعه است، اتفاق نظر داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه و عضو کمیته قضایی سنا در سخنانی گفت فرماندهی بایدن به عنوان فرمانده کل قوای آمریکا، یک فاجعه محسوب می‌شود.

سناتور لیندسی گراهام در گفتگو با خبرگزاری فاکس نیوز اعلام کرد روز جمعه دیداری با دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا داشته و دو طرف گفت و گوی شفافی در خصوص اوضاع کشور داشته اند.

گراهام در این مصاحبه گفت در این دیدار دو طرف بر این مسأله که بایدن به عنوان «فرمانده کل قوا» در آمریکا یک فاجعه محسوب می‌شود، اتفاق نظر داشتند و معتقد بودند روسیه دیگر از پاسخ‌های جدی آمریکا به تمایلات ژئوپلیتیکش، هراسی ندارد.

لیندسی گراهام همچنین با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی بایدن گفت: این کنفرانس خبری در سطوح مختلف یک فاجعه بود. او (بایدن) برای چهل سال در صحنه جهانی حضور داشته و پرونده اوکراین نیز در دولت اوباما، زیر نظر بایدن بود.

او در ادامه افزود: هرکسی در اوکراین می‌داند که زمانی که جو بایدن تلاش داشت تا فساد را پاک کند، پسر خودش در هیات مدیره شرکت بوریسما – فاسد‌ترین شرکت گازی در جهان فعالیت داشته است.

گراهام همچنین گفت: پوتین می‌داند تحت مدیریت بایدن، می‌تواند به اوکراین حمله کند. اما او می‌دانست نمی‌تواند در دوران ترامپ به اوکراین حمله کند.

وی تصریح کرد: پیام من به بایدن این است؛ تو ادعا می‌کنی هیچ جمهوری خواهی نمی‌خواهد به تو کمک کند. این صحیح نیست. تو باید کاری انجام دهی که ما بتوانیم کمکت کنیم. چرا ما بخاطر استقرار نیرو‌های روسیه در مرز اوکراین، تحریم اعمال نمی‌کنیم؟

گفتنی است ساعاتی پیش وزارت امور خارجه آمریکا گزارش خبرگزاری اسپوتینک مبنی بر تخلیه کارمندانش از سفارت آمریکا در کی‌یف، پایتخت اوکراین را رد کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از فاکس‌نیوز گزارش داده بود آمریکا به کارکنان سفارتش در کی‌یف دستور داده است خانواده‌هایشان را از آن‌جا بیرون ببرند، اما وزارت امور خارجه آمریکا این گزارش را تأیید نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما