شناسهٔ خبر: 52132473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شادترین حیوان جهان را بشناسيد

«کوئوکا» دارای بدنی گرد و جمع و رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌هاست و از آن به عنوان شادترین حیوان جهان یاد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وب گردی خبرگزاری صدا و سرما، بسیاری از افراد تاکنون در مورد «کوئوکا‌ها» نشنیده اند، اما با وجود اینترنت این امکان وجود دارد که با این حیوان آشنا شوید. آن‌ها با لبخند کوچک زیبا و گونه‌های برآمده شان شناخته شده هستند و جای تعجب نیست که اغلب از آن‌ها به عنوان شادترین حیوان جهان یاد می‌شود.

شادترین حیوان جهان را بشناسيد

 

«کوئوکا‌ها» از همان خانواده کانگورو‌ها هستند و می‌توان آن‌ها را در جزایر کوچک نزدیک به کرانه استرالیای غربی، به ویژه «جزیره روتنست» در نزدیکی «پرت» یافت. طول عمر آن‌ها به ۱۰ سال می‌رسد و گیاهخوار و عمدتا شبگرد هستند.
جالب است بدانید که «کائوکا‌ها» برخلاف حیوانات دیگر زیاد از انسان‌ها نمی‌ترسند. حتی به نظر می‌رسد آن‌ها از سلفی هم نمی‌ترسند و چند سال پیش مردم سلفی‌های زیادی با این حیوانات کوچک شاد می‌گرفتند.
به یاد داشته باشید که اگر کسی به «کائوکا‌ها» غذا بدهد یا به آن‌ها دست بزند ۳۰۰ دلار جریمه می‌شود و امکان نگهداری آن‌ها به عنوان حیوان خانگی وجود ندارد. 

 

شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد شادترین حیوان جهان را بشناسيد

نظر شما