شناسهٔ خبر: 52131594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میامی دارای بالاترین اعتبار سفر رئیسی به استان سمنان

استاندار سمنان گفت: بالاترین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده که با اولویت مناطق محروم و کالپوش هزینه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه مدیریت بحران استان سمنان ویژه بخش کالپوش اظهار کرد: در پی بارش اخیر برف در منطقه کالپوش، مسیرها در کمترین زمان ممکن بازگشایی و خدمات و امدادرسانی به‌موقع موجب ابراز رضایتمندی مردم شد که امری بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که از نعمت خدادادی برف برخوردار شدیم و امروز لبخند بر چهره مردم منطقه کالپوش نشسته است.

استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم بیش از این شاهد بارش برف و باران و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی و فعال شدن چشمه‌ها و قنات‌ها باشیم.

هاشمی بیان کرد: از زحمات فرماندار، مسؤولان منطقه، نیروی انتظامی، هلال احمر، مدیریت بحران و مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان که اقدامات مطلوب را در زمینه امدادرسانی در زمان بارش برف در دستور کار قرار دادند، تقدیر و تشکر دارم.

وی تصریح کرد: پس از هشدارهای هواشناسی، به‌منظور مدیریت بهتر امور، بسیاری از راه‌های صعب‌العبور و گردنه‌های استان سمنان مسدود شد.

استاندار سمنان گفت: بالاترین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده است که با اولویت مناطق محروم و کالپوش هزینه خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: از زحمات و پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مسائل شهرستان‌های حوزه انتخابیه و استان سمنان تقدیر و تشکر دارم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید با اقدامات مطلوب و مناسب، در راستای افزایش رضایتمندی مردم که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز است، گام برداریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما