شناسهٔ خبر: 52131535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمود فکری: امیدوارم همه تلاش کنیم و نفت را در لیگ برتر نگه داریم/هر چند نفری که داریم محروم و مصدوم هستند

افشین خدری

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم همه ما به عنوان مجموعه تیم نفت مسجدسلیمان انرژی بگذاریم تا در آینده بهترین نتایج را در خور نام تیم کسب کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود فکری امشب(شنبه دوم بهمن ماه 1400) با حضور در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیمش با پیکان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور با بیان اینکه خیلی خوشحالم که دوباره به تیم خودم برگشتم، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم تمام تلاش و انرژی را بگذارم و تیم را از وضعیت به وجود آمده خارج شویم تا به امید خدا بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.

 او با بیان اینکه از بازیکنان می خواهم در دیدار فردا با تمام توان هم برای خودشان و هم هواداران که به عشق تیم زندگی می کنند، رقابت کنند، گفت: امیدوارم همه ما به عنوان مجموعه تیم نفت مسجدسلیمان انرژی بگذاریم تا در آینده بهترین نتایج را در خور نام تیم کسب کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه پیکان یکی از تیم‌های خوب این فصل است، افزود: تیم پیکان جوان و با انگیزه‌ است و در جدول هم شرایط خوب و کادر خوبی دارند که امیدواریم بچه ها نیم فصل گذشته را فراموش کنند و به امید خدا بتوانیم یک رقابت خوبی ارایه کنیم و امتیاز بگیریم.

فکری با اشاره به اینکه با توجه به استراحتی که داریم روی نقاط ضعف بیشتر کار خواهیم کرد، اضافه کرد: سعی می کنیم با جذب تعدادی بازیکن تیم یکدستی تری را در دیدارهایی که باقی مانده راهی زمسن مسابقه کنیم و حداکثر امتیازی که در توان مان است را به دست بیاوریم.

او در خصوص اینکه شرایط تیم با زمانی که او حضور داشته چه اندازه تغییر کرده، توضیح داد: نفرها تغییر کرده اند و چند بازیکن از سال گذشته حفظ شدند که مد نظر خودم هم بودند ولی اکثر بازیکنان جدا شدند و تیم جدیدی بسته شد. امیدواریم در فرصتی که داریم شش هفت بازیکنی که می توانیم جذب کنیم بازیکنانی باشند که بتوانند به ما کمک کنند و در کنار هم بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم احتمالا شاهد حضور تماشاگران بر روی سکوها باشیم، بیان کرد: مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد ما از حرارت و شوری که دارند می توانیم انرژی بهتری بگیریم و در رقابت های خانگی برای حریفان زنگ تفریح نباشیم و مقابل ما مسابقه های سختی داشته باشند که با کمک هواداران حداکثر امتیازها را کسب کنیم.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب شد دوباره به تیم نفت برگردم محبت و لطف مردم مسجدسلیمان است و رفتاری که در شروع فصل با من شد حرفه ای نبود ولی چیزی که مجدد باعث شد دوباره برگردم لطف و محبت این مردم است و علاقه ای که به این تیم و مردم اینجا دارم باعث شد بیایم و با کمک هم بتوانیم تیم نفت مسجدسلیمان را سال آینده هم در لیگ برتر داشته باشیم.

فکری در پایان افزود: محروم و مصدوم زیاد داریم، بگویید چند نفر را دارید! هر چند نفری که داریم محروم و مصدوم هستند!

لازم به ذکر است که تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان فردا از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با هم رقابت خواهند کرد. /انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • بازگشت دوباره"محمود فکری" به نفت مسجدسلیمان
  • دشت یک امتیاز خارج از خانه شاگردان فکری/فرار پیکان از شکست خانگی

نظر شما