شناسهٔ خبر: 52127321 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی به۷۰۰ راننده و مسافر گرفتار در برف و کولاک

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به ۷۰۰ راننده و مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور طارم – زنجان خدمات رسانی شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سرهنگ ایرج خانی‌پور امروز با حضور در محور طارم – زنجان و بازدید از محل ساماندهی شده برای اسکان موقت مسافران گرفتار در برف و کولاک، بااشاره به حجم سنگین برف در محور‌های مواصلاتی استان زنجان، گفت: با توجه به یخبندان و لغزنده بودن سطح آزادراه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی مناسب را با وسیله نقلیه جلویی  حفظ کنند.

او با بیان اینکه مسیر‌های شهرستان طارم به دلیل کوهستانی بودن لغزنده است، گفت: همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو قبل از انجام سفر الزامی است.

سرهنگ خانی پور می گوید: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته باشند و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از آمادگی پلیس در خدمات رسانی به مردم در تمامی فصول و شرایط خاص خبر داد و گفت: ماموران پلیس به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و این را برای خود افتخار می‌دانند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما