شناسهٔ خبر: 52126534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ما در حال پیشرفتیم

آلگری: بازی سختی با میلان داریم، از دیبالا راضی‌ام

مکس آلگری سرمربی یوونتوس بازی با میلان را سخت و دشوار توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ، فردا شب ساعت 23:15 به وقت تهران، استادیوم سن سیرو میزبان جدال تیم‌های میلان و یوونتوس خواهد بود. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی با میلان، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

 

 

آلگری در کنفرانس خبری خود گفت:« ما در این مقطع از فصل در فرم و وضعیت خوبی هستیم اما مسیری طولانی در پیش داریم و در جدول رده‌بندی هم عقب تر از رقباییم. فردا بازی خوب و مهمی خواهد بود و باید عملکرد خوبی مقابل میلان به نمایش بگذاریم. نکته بد اما این است که تنها تعداد پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

همه بازیکنان را به غیر از لئوناردو بونوچی و آرون مرزی در اختیار داریم. امیدواریم ترکیب درستی را راهی میدان کنیم و نتیجه لازم را به دست بیاوریم اما کار آسانی در ورزشگاه سن‌سیرو نداریم. میلان مدتی است که عالی کار می‌کند و به همین خاطر به پیولی تبریک می‌گویم.»

 

سرمربی یوونتوس که تیمش در حال حاضر با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A است،ادامه داد:« ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در پایان ماه فوریه خواهیم دید که کجای جدول خواهیم بود. سه امتیاز بازی فردا مهم است، اما می‌دانیم که کار راحتی در پیش نداریم. میلان شخصیت فنی بالایی دارد و به نتایج مثبت زیادی رسیده است.

دیبالا به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی قرار دارد و از لحاظ روانی هم در آرامش کامل است که این به هنگام بازی کردن به او کمک می‌کند. من از دیبالا راضی هستم و او بازیکنی است که می‌شود رویش حساب باز کرد.»

 

 

 

 

آلگری درباره فعالیت احتمالی باشگاه یوونتوس در بازار نقل‌وانتقالات هم گفت:« تکرار می‌کنم، ترکیب تیم ما این است و همین هم باقی خواهد ماند. آرتور ملو وقتی به جمع ما پیوست، 6 ماهی بود که بازی نکرده بود، حالا زمان بازی او افزایش پیدا کرده و نتایج گواه بر این موضوع است. او بازیکنی است که بحثی نمی‌توان در موردش کرد.

ما در سال‌های اخیر 9 قهرمانی متوالی در سری A به دست آوردیم که این کاری خارق‌العاده بود. تابستان اخیر رونالدو از جمع ما جدا شد و حالا اغلب بازیکنانی را در زمین داریم که بین 20 تا 23 سال سن دارند و هنوز نیاز به کسب تجربه دارند.»

 

 

 

 

آلگری در پایان گفت:« بازی با اودینزه نشان داد که ما در حال پیشرفت در زمینه مدیریت بازی‌مان هستیم. در آن بازی ما منتظر لحظه مناسب برای گلزنی بودیم و در کنار اینکه دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم، بازی‌مان پختگی لازم را داشت که این گامی رو به جلو است.»

 

نظر شما