شناسهٔ خبر: 52125708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیسی: اهمیت دز سوم واکسن برای افکار عمومی تبیین شود

رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم تبیین اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی گفت: فداکاری‌های انجام شده در مقابله با کرونا و کاهش مبتلایان و فوتی‌ها اقدامی ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه (2 بهمن ماه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندکاران مقابله با ویروس کرونا، اظهارداشت: امروز به‌خاطر تلاش ها و فداکاری های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشورها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه نامه های بهداشتی با دقت مراعات شود.

رئیس جمهور با اشاره به تاثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه های جمعی و چهره ها و شخصیت های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع نمایند و اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.

 آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان  الزامی است یا خیر؟ / دستور نهایی رئیسی اعلام شد

بیشتر بخوانید:

آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان الزامی است یا خیر؟ / دستور نهایی رئیسی اعلام شد

رئیسی همچنین از مسولین دستگاه های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرزها را با جدیت کنترل کنند.

وی همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی بویژه مترو بر تداوم کنترل های دقیق و توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.



21231








 

نظر شما