شناسهٔ خبر: 52117888 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

اپلیکیشن کاریابی مجازی ایران استخدام

بخش تبلیغات

در دنیای امروز که انجام همه‌ی کارها به صورت اینترنتی تغییر شکل پیدا کرده است، ما حتی می‌توانیم با کمک اینترنت، دسترسی آسان به پلتفرم‌ها و خدمات‌دهندگان کاریابی مجازی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

امروزه دیگر مانند گذشته لازم نیست که به صورت حضوری به مراکز کاریابی مراجعه کنیم و بعد از پر کردن فرم‌ها و ارائه اطلاعات و دیتای بسیار زیاد، منتظر یک تماس تلفنی با واسطه از سمت کاریابی بمانیم که به ما اطلاع دهند یک شغل جدید پیدا کرده‌اید!

به کمک این خدمات دهندگان آنلاین کاریابی ما قادر خواهیم بود که شخصاً دست به کار شده و برای پیدا کردن شغل ایده آلمان بدون واسطه اقدام کنیم. همچنین اگر کارفرما یا صاحب کسب‌و‌کار باشیم، خودمان می‌توانیم با همین فرایندهای بهینه شده و امکانات اضافی که به ما می‌دهند، نیروی کار خود را با توجه به توانایی‌هایی که نیاز داریم، پیدا کنیم.

در این میان، ایران استخدام به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین و بهترین پلتفرم‌های استخدامی در ایران شناخته می‌شود. پلتفرمی که کاربران زیادی دارد؛ کارجویان و کارفرمایان زیادی به آن مراجعه می‌کنند تا به هدف خود دست پیدا کنند. استفاده از خدمات ایران استخدام تنها به یک سایت کاریابی ختم نمی‌شود، بلکه با ارائه اپلیکیشن ایران استخدام که در حال حاضر بیش از 100 هزار نصب و کاربر فعال دارد، فرایند و خدمات کاریابی خود را به شکل بهینه‌تری ارائه می‌کند.

مهم‌ترین نکته در استفاده از خدمات کاریابی آنلاین ایران استخدام این است که شما دیگر مانند گذشته نیاز به کاغذبازی ندارید، بلکه می‌توانید تنها با انجام چند تنظیم ساده، فرصتهای شغلی براساس استان، شغل، رشته، جنسیت و ... شغل ایده‌آلتان را پیدا کنید یا اگر کارفرما هستید با ارسال فرصت شغلی خود به صورت آگهی و اعلام شرایط مورد نیاز خود اقدام به اعلام نیاز خود جهت جذب نیرو کنید و هم‌زمان از بانک رزومه های کاریابی آنلاین ایران استخدام نیز استفاده کنید.

چگونه از اپلیکیشن ایران استخدام استفاده کنیم؟

هر کاربری با وارد کردن اطلاعات یا انتخاب برخی از دسته‌بندی‌ها که به یک شغل یا استان خاص محدود نمی‌شود، می‌تواند در میان فرصتهای شغلی اعلام شده توسط کارفرمایان در سراسر کشور به جستجو بپردازد. شما با وارد کردن این اطلاعات و مشاهده فرصتهای شغلی با کلیک روی هر آگهی، قادر خواهید بود که اطلاعات تکمیلی مربوط به آن را به صورت کامل بررسی کرده و با اطلاعات تماس اعلامی کارفرما ارتباط برقرار کنید.

برای اکثر مشاغل موجود در اپلیکیشن، شرایط عمومی مثل میزان حقوق، شرح کوتاهی از وظایفی که برای کارجو در نظر گرفته شده، راه‌های ارتباطی و ... درج شده است.

امکانات اپلیکیشن ایران استخدام، شما را شگفت زده خواهد کرد!

علاوه بر امکانات کاریابی مجازی و درج آگهی استخدام در اپلیکیشن ایران استخدام ، شما می‌تواند به کمک آن از آخرین اخبار کارمندان و کارگران و آگهی های استخدام‌ بانک ها و سازمان های دولتی یا سراسری و ... هم مطلع شوید. در واقع برای افرادی که علاقه‌مند هستند در مشاغل دولتی و بانکی مشغول به کار شوند، استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند به آن‌ها کمک کند که فرصتهای شغلی در این زمینه را هم مطلع شوند.

اخباری که در اپلیکیشن ایران استخدام قابل مشاهده است به سه دسته زیر تقسیم‌بندی شده‌اند:

  • اخبار استخدامی بانکها و سازمانهای دولتی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران

به محض ورود به اپلیکیشن ایران استخدام شما با توجه به نیاز خود، می‌توانید یکی از این دسته‌بندی‌ها را انتخاب کرده و به سرعت آخرین اخبار در این زمینه را مطالعه کنید.

جدا از اطلاع‌رسانی و اخباری که می‌تواند برای هر کارجویی از اهمیت بالایی برخوردار باشد، استفاده از امکان جذابی به نام رزومه ساز آنلاین، بدون شک این برنامه را از سایر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند. شما می‌توانید با به اتمام رساندن مراحلی که در این بخش وجود دارد، یک رزومه آنلاین برای خود ایجاد کنید که قابلیت ارسال برای کارفرمایان را برای تصمیم‌گیری اولیه در مورد شما ایجاد می‌کند.

شاید شگفت‌انگیزترین خبر در این زمینه، این باشد که تمامی این قابلیت‌ها به صورت رایگان در این برنامه وجود دارد. یک کارجو که به‌دنبال یک شغل بهتر یا پیدا کردن اولین شغل خود است، بدون شک به این ابزارها و امکانات مفید نیاز دارد تا به صورت مجازی، تا در کمترین زمان و با کمترین دردسر شغل رویایی خود را پیدا کند!

کارفرمایان چرا باید از اپلیکیشن ایران استخدام استفاده کنند؟

هر صاحب کسب‌وکاری با توجه به نیازهای خود در زمینه منابع انسانی، مجبور است که برای استخدام نیروی مورد نیاز اقدام به انتشار آگهی استخدام، اما آیا این کافی است؟

شما به‌عنوان کارفرما نیاز دارید تا رزومه اولیه کارجویانی که می‌خواهند در محل کار شما استخدام شوند را مشاهده کنید. اگر این محتوا و دیتا به صورت دسته‌بندی شده به شما ارائه شود، برای شما مفیدتر نیست؟ آیا شما علاقه‌مند نیستید که در آگهی‌های خود، فاکتورهای خاصی را در نظر بگیرید که تنها افرادی مخاطب شما قرار بگیرند که احتمال استخدام آن‌ها زیاد است؟

اگر به‌دنبال این دسته از امکانات هستید، بدون شک پلتفرم ایران استخدام با کمک سایت و اپلیکیشن خود به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید و نیروهای جدید و با استعداد برای سازمان و مجموعه خود استخدام کنید.

اپلیکیشن ایران استخدام، متناسب با نیاز شما طراحی و توسعه داده شده است!

با کمک مجموعه بزرگ ایران استخدام، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هم کارجویان به فرصت های شغلی بهتری دست پیدا کنند و هم کارفرمایان با توجه به تیم خود بتوانند منابع انسانی مورد نیاز خود را با کیفیت بالاتر و در زمان کمتری پیدا کنند.

شما به‌عنوان یک کارجو این قابلیت را دارید که بعد از نصب اپلیکیشن، هشدار خودکار را ازطریق تنظیمات اپلیکیشن ایران استخدام فعال کنید تا در صورت دریافت یک آگهی جدید استخدامی متناسب با تنظیمات انجام شده شما، مطلع شوید.

تمامی این امکانات و بسیاری از امکانات دیگر که فرصت اشاره به همه آن‌ها در این مطلب نشد می‌تواند برای کارفرمایان و کارجویان در دست یافتن به یک تجربه دلپذیر در استفاده از خدمات کاریابی آنلاین کمک کند. نظر شما در مورد اپلیکیشن ایران استخدام چیست؟ شما از چه روش‌هایی برای پیدا کردن شغل ایده‌آل یا منابع انسانی مورد نیاز خود استفاده می‌کنید؟

در بخش نظرات، می‌توانید تجربیات و سوالات خود را در این زمینه با کارشناسان ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

همچنین جهت دریافت اپلیکیشن استخدام می‌توانید اینجا کلیک کنید یا عبارت "ایران استخدام" را در یکی از اپ مارکتهای گوگل پلی یا کافه بازار یا مایکت در تلفن همراه خود سرچ کنید.

نظر شما