شناسهٔ خبر: 52116511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز پرواز‌های زیارتی از شیراز به نجف از ۱۲ بهمن

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس از آغاز پرواز‌های زیارتی به نجف از ۱۲ بهمن خبرداد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - علیرضا زینلی گفت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از ١٢ بهمن ماه، پرواز‌های حرم تا حرم به مقصد نجف اشرف، با نظارت حج و زیارت فارس از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام می‌شود.

او گفت: پرواز‌ها با ظرفیت ۱۴۰ نفر سه‌شنبه هر هفته از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با بیان این که در ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا و بسته شدن مرز‌های زمینی، سفر به عتبات عالیات امکان پذیر نبود، گفت: اکنون با همکاری مسوولان استان و پیگیری تعداد‌ی از دفاتر سیاحتی و زیارتی زیر مجموعه حج و زیارت استان فارس، پرواز‌های هوایی با عنوان حرم تا حرم از ایستگاه پروازی شیراز تدارک دیده شده و اولویت با زائرانی است که زود‌تر اقدام به ثبت نام کرده اند.

زینلی با بیان اینکه ثبت نام به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به صورت مستقیم به دفاتر و شرکت‌های زیارتی و یا از طریق سامانه و سایت عتبات به نشانی http://atabat.haj.ir مراجعه کنند.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس گفت: داشتن اصل گذرنامه و دو قطعه عکس سه در چهار برای ثبت‌نام الزامی است.

او گفت: با توجه به توافق ستاد ملی کرونا، افراد‌ی که قصد سفر زیارتی خارجی دارند باید دو دوُز واکسن کرونا را تزریق کرده و ۷۲ ساعت قبل از پرواز نیز تست PCR را انجام داده باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما