شناسهٔ خبر: 52115559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

جزییات تازه از جنایت‌ های متهم خانه وحشت

با گذشت ۴۵روز از افشای جنایت‌ های خانه وحشت، پلیس در تحقیقات خود جزئیات جدیدی از جنایات‌ متهم را فاش کرد. همچنین خانواده دختر کشته شده در این خانه نیز شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، سعید ۳۳ ساله از یک ماه و نیم قبل به اتهام قتل یک دختر جوان و زندانی‌کردن هفت زن و دختر جوان دیگر در خانه‌اش در جنوب تهران همراه خواهرش بازداشت شد. او از قربانیان خود فیلم سیاه تهیه می‌کرد.

پزشکی‌قانونی هم با معاینه متهم اعلام کرد او سلامت روانی دارد و فاقد جنون بوده‌است. همچنین دختر جوان که جسدش در خانه متهم پیدا شده، براثر ضربه مشت و لگد به قتل رسیده‌است.

تحقیقات بعدی نشان داد متهم با کشاندن دختران به خانه، خود را  سرهنگ میلاد فتوحی معرفی کرده و مدعی بود، خانه‌اش مجهز به دوربین مداربسته بوده و نمی‌توانند فرار کنند.

 با دستور قضایی ماموران چند روز پیش دوباره خانه متهم را بررسی کردند و برگه‌ای یافتندکه شماره یک زن در آن نوشته شده‌بود. ماموران با آن زن تماس گرفتند که معلوم شد او ساکن مشهد است.

وی درتحقیقات گفت: دختر ۲۵ساله‌ام به نام محبوبه معروف به مینا اوایل اردیبهشت امسال در پی اختلاف‌هایی که با خانواده داشت از خانه فرارکرد و جست‌وجوهایمان بی‌نتیجه ماند و پیدایش نکردیم. چند ماه بعد زنگ زد وگفت در تهران است و نمی‌تواند بازگردد.

بعد گوشی را مردی گرفت و می‌گفت مامور است و بعد از این‌که کارش با دخترم تمام شد، او را رها می‌کند. دیگر خبری از او نداشتم تا این‌که ماموران زنگ زدند و ماجرای مرگ دخترم را فهمیدم . برای متهم قصاص می‌خواهم.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در باره آخرین روند تحقیقات در پرونده متهمان خانه وحشت گفت: خانواده‌ای در این پرونده شناسایی شدندکه احتمال زیاد مقتول دختر آنهاست. قرارشد آزمایش دی ان ای از مادر این دختر انجام گیرد. از سوی دیگر تیم‌پزشکی قانونی دوباره وضعیت سلامت سعید را بررسی کنند.

وی افزود: تصویر این متهم به قتل بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه  افرادی در دام او گرفتار شده‌اند یا از خانه وحشت گریخته‌اند، با شناسایی متهم از او شکایت کنند و مطمئن باشند اتهامی متوجه آنها نیست. همچنین اگر فرد یا افرادی از اقدامات مجرمانه این متهم  از جمله قتل، آدم‌ربایی، آزارو اذیت قربانیان و حبس غیرقانونی اطلاعاتی دارند،آن را در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران یا شعبه دوم دادسرای جنایی تهران  قرار دهند.

منبع: جام جم

نظر شما