شناسهٔ خبر: 52114163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فکری: از شرایط نفت کاملا آگاهم / امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است شاگردانش در حفظ سهمیه لیگ برتری مسجد سلیمان موفق باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمود فکری در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره آشنایی با شرایط تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما از شرایط نفت آگاهیم و همه هم می‌دانند. خیلی از دوستان شاید فقط زمانی که به این تیم می‌آیند را دوست داشته باشند ولی مشکلات و مسائل را دوست نداشته باشند. من سال‌های سال در این تیم کار کردم و فضا را کامل می‌شناسم و اینکه چه فضای طرفداری و امکانات شهر و مسئولان باشگاه را کامل می‌شناسم. امیدوارم با توجه به توانایی که داریم با کمک همه مجموعه فضایی را به وجود بیاوریم که به امید خدا این تیم پرطرفدار و دوست داشتنی در لیگ برتر بماند.

مطمئن هستید که نفت را در لیگ برتر حفظ کنید؟ فکری در پاسخ به این سوال گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد و مخصوصا با بازیکنانی که هستند و فضایی که در نقل و انتقالات می‌توانیم تیم را ترمیم کنیم از طرف خودم و بازیکنان می‌توانم این قول را بدهم.

او ادامه داد: سال گذشته که به اینجا آمدیم در چهار بازی ۸ امتیاز گرفتیم ولی متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بود یا شاید کم کاری برخی دوستان نتوانستیم دوستان را از نظر مالی پشتیبانی کنیم و چند بازی را از دست دادیم و به بازی آخر رسیدیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و از پشتیبانی مالی تیم آگاه هستیم اما اگر همان حداقل‌ها برسد به امید خدا می‌توانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره رویارویی با پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ همینطور گفت: پیکان در حال حاضر تیم خوب و جوانی است و در جدول هم جایگاه خوبی دارد اما به بازیکنان گفتم که از لحاظ فنی کمتر از خیلی از تیم‌های لیگ برتر نیستیم و به امید خدا اگر اعتماد به نفس را در خود به وجود بیاورند و با توانایی وارد زمین شوند می‌توانیم در این بازی امتیاز بگیریم و به زمین برویم که ببینیم خدا چه می‌خواهد.

محمود فکری در رابطه با انتخاب دستیارانش در نفت همینطور گفت: آقای دلگرم، ماجدی، قاضی فعلا این تعداد هستند تا اگر نیاز شد یک نفر دیگر را اضافه کنیم و اگر نه با همین نفرات ادامه بدهیم. 

نفت مسجد سلیمان با محمود فکری پایان فصل را با چه رتبه‌ای به پایان می‌رساند؟ سرمربی نفت پاسخ داد: امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم. این خیلی امیدوار کننده است و ابتدا ماندن برای ما مهم است و به نقطه امن برسیم و برای رسیدن به رتبه‌های بهتر تلاش می‌کنیم.

نظر شما