شناسهٔ خبر: 52114082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهدای ۶ بهمن مظلوم واقع شدند

فرمانده سپاه کربلای مازندران شهدای ۶ بهمن را مظلوم خواند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سردار سیاووش مسلمی در مراسم بزرگداشت شهدای جنگل و شهدای ۶ بهمن آمل، شهدای ۶ بهمن را مظلوم خواند و گفت: به حماسه آمل جفا شده است، از یک طرف کمونیست‌ها و از یک طرف جریانات غربگرا و از طرفی دیگر آمریکا و صهیونیست و با تمام توان برای نابودی آن هجمه وارد کرده بودند.

قرآن مجید تاکید می‌کنند که شهدا زنده اند و این واقعیت دارد، هرچند اعتقاد به باور‌های دینی ما کم شده و از شهدا فاصله گرفتیم.

به گفته سردار مسلمی رهبر معظم انقلاب به جهاد تبین تاکید داشتند، جهاد تبین را در دستور کار خود قرار دهید و اخیرا فرمودند جهاد روایت کنید از این رو باید از مردم آمل و ستاد یادواره حماسه اسلامی ۶ بهمن تشکر کرد که هر ساله باشکوه‌تر از سال گذشته حماسه ۶ بهمن را برگزار می‌کنند.

وقتی روایت کنیم، اتفاقات گذشته را برای عبرت بازگو می‌کنیم، در حماسه ۶ بهمن دشمن شناسی مردم آمل نشان داده می‌شود، کمونیست‌هایی که اسم خود را سربه داران گذاشتند، اما مردم گول ظواهر انان را نخورند.

به گفته فرمانده سپاه کربلای مازندران می‌توان عبرت‌های گذشته را روایت کرد، حادثه‌های بزرگی که در ده سال اول انقلاب اسلامی هر کدام می‌توانست یک انقلاب را از پای درآورد.

دشمن هدفگذاری کرد و بیشترین هجمه را به روحانیت دارد و مردم را امروز نسبت به انقلاب بدبین و بی اعتماد می‌کند، اگر ما به درستی جهاد تبئین و روایت را نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به درستی به گوش مردم برسانیم این اعتماد از دست رفته برمی گردد.

به گفته سردار مسلمی هر کدام از ما مسئول هستیم و باید به مادر، پدران شهدا پاسخگو باشیم آن‌ها خون دادند تا ما سربلند باشیم و در پناه این امنیت بتوانیم ایمانمان را نگهداریم، اسلام را گسترش دهیم و زمینه ظهور امام زمان عج را فراهم کنیم.

دشمنان می‌خواهند با از بین بردن فرهنگ و تمدن نقش و جایگاه الگو‌ها را از بین ببرند، امروز شهید فهمیده باید الگو باشد، مادرما حضرت فاطمه زهرا س باید الگو باشد، اما متاسفانه اینطور نشده است.

به گفته فرمانده سپاه کربلای مازندران ما مکتب عاشورایی داریم، مکتب سلیمانی که امروز همه از اسم آن می‌ترسند، اما از اینکه فقط شعار بگوییم و عکس آن عمل کنیم نباید باشد باید از این مکتب‌ها درس گرفت.
انتهای پیام/س

نظر شما