شناسهٔ خبر: 52113627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسکان ۲۶۰ تبعه خارجی گرفتار در برف و کولاک خراسان جنوبی

با تلاش تیم‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران خراسان جنوبی هزار و ۱۴۰ گرفتار در برف و یخبندان اسکان داده شدند که ۲۶۰ نفر اتباع خارجی بودند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در۲۴ ساعت گذشته برف و یخبندان موجب مسدود شدن ۶ محور در استان شد که هزار و ۱۴۰ مسافر در راه مانده اسکان داده شدند.

او گفت: این افراد در حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و راهدارخانه‌های شهرستان‌های بیرجند، آرین شهر، قاین، زهان، سربیشه، مود، نهبندان و فردوس اسکان داده شدند.

به گفته میرجلیلی برخی راه‌ها از جمله محور‌های بیرجند_قاین، سربیشه_بیرجند، قهستان_زیرکوه، بیرجند_زیرکوه، بیرجند_سه قلعه که بر اثر برف و یخبندان مسدود شده بودند بامداد امروز با کمک راهداران و نیرو‌های امدادی بازگشایی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: در این مدت به ۶۴۰ حادثه دیده امدادرسانی شد و ۵۳ خودرو هم توسط نیرو‌های امدادی رهاسازی شدند.

به گفته او انحراف از جاده علت عمده حوادث روز گذشته بوده است.

آستان امامزادگان باقریه بیرجند، مسجد کاظمیه آرین شهر، ساختمان سردار سلیمانی قاین و خوابگاه دانشجویی زهان از جمله مکان هایی بودند که حادثه دیدگان در آن ها اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما