شناسهٔ خبر: 52112985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد:

دست به دست هم دادند استقلال را پایین بکشند/نوبت قهرمانی آبی هاست

علی خلف

پیشکسوت آبی پوشان گفت: خیلی‌ها نمی‌توانند موفقیت‌های استقلال را ببینند و حالا که تیم در مسیر قهرمانی قرار گرفته دست به دست هم داده اند تا لین تیم را از صدر پایین بکشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که باید استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان می‌رفت، به دلیل ابتلای تعدادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا این دیدار لغو شد که این موضوع واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی بر فوتبال ایران حاکم نیست و فضای بدبینی به اندازه‌ای بر آن حاکم است که وقتی استقلالی‌ها به کرونا مبتلا می‌شوند این میزان حرف و حدیث درباره آنها گفته می‌شود.

وی اضافه کرد: البته همه می‌دانند که احتمال ابتلا به کرونا در یک گروه، جمع و تیم وجود دارد؛ و اگر صحبتی هم عنوان می‌شود تنها به منظور ایجاد حاشیه برای رقیب است و این با روح ورزش و جوانمردی منافات دارد. من به شخصه دلیلی نمی‌بینیم که استقلال نخواهد در آن زمان مشخص و تعیین شده با پیکان بازی کند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: انگار یکسری‌ها کلاً دوست ندارند یا نمی‌توانند موفقیت‌های استقلال را ببینند و حالا که این تیم در مسیر قهرمانی قرار گرفته حاشیه سازی را شروع کرده‌اند. با اینکه شکایت‌ها از یزدانی و مرادمند رد می‌شود ولی باز هم استقلال با هر تیمی بازی کند حریف سریع از این دو نفر شکایت می‌کند.

حاجی پور تاکید کرد: سال، سال استقلال است و امسال نوبت قهرمانی آبی پوشان است و این عوامل بازدارنده هم در نهایت نخواهد توانست جلوی رسیدن تیم به هدف بزرگی که دنبال می‌کنند را بگیرد.

مدافع اسبق استقلال در خصوص کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: با اینکه حذف از آسیا در هر صورت سخت و زیان‌آور است، اما حالا که این اتفاق افتاده باید از این تهدید یک فرصت ساخت. به نظرم استقلالی‌ها می‌توانند با گذاشتن تمام تمرکز خود روی جام حذفی و لیگ برتر دو قهرمانی همزمان را در این فصل به دست آورند تا دل هواداران حسابی شاد شود.

دست به دست هم  ادند استقلال را پایین بکشند/نوبت قهرمانی آبی هاست

نظر شما